Gå til innhold

AD/HD og sengevæting


belge

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en sønn på snart 15 som har fått diagnose AD/HD, og som i tillegg er svært umoden for alderen. Han har heller ikke kommet i puberteten. I alle år har han vært sengevæter, og får tabletter som minker nattetissingen, men han har fremdeles uhell i sengen ca en gang i uken. Er det noen sammenheng mellom AD/HD og sengevæting? Vil i såfall nattevætingen kunne bli bedre når han nå skal begynne med Concerta for sin AD/HD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om sengevæting og ADHD kan ha en sammenheng. Men du skulle kanskje skrive spørsmålet i forumet for bokstavbarn, da det der er mange som har erfaring med ADHD og andre nevropsykologiske diagnoser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest true_love

Jeg kan bare snakke utifra min bror som også har AD/HD, han har vært sengevæter siden han var liten og tror enda han har uhell, men at det har blitt bedre. Men kan jo bare være tilfeldig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...