Gå til innhold

Cipralex igjen.


Gjest ruffen1

Anbefalte innlegg

Hvordan er det m Cipralex og bivirkninger når det gjelder libido?.. er de like ille som feks effexor?

Er også veldig redd for å gå opp i vekt. Glad for svar.

Ruffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker de også godt mot angst?

Hei, jeg har brukt cipralex npå siden midten av november. Jeg fikk god effekt på både angst og nedstemthet. For meg tok det 14 dager før jeg kjente effekt.Når det gjelder evnen til orgasme, er det mange som får den nedsatt med denne medisinen.Jeg merket det mer da jeg gikk på sarotex enn cipralex.Men vet at det er flere som sliter mye med dette og cipralex.De virker bra bla. mot sosialangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker de også godt mot angst?

Jeg har brukt Cipralex i 4 mnd. og de virker bra for angst, nedstemthet, søvn, og også mine muskelsmerter har blitt bedre. De begynte å virke etter knappe to uker. Har hatt en veldig fin høst iår og takker Cipralexen for det....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...