Gå til innhold

Har dere noengang hatt denne drømmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At dere befinner dere på et kjøpesenter og så finner dere ut at dere ikke har truse på dere. ? og ALLE ser det

Grusom drøm

Skrevet

Ja, hadde det da jeg var jentunge - at jeg gikk på skolen uten truse under skjørtet.

Det handler sikkert om at man er redd for å "miste ansikt" eller noe...

Skrevet

Ja, hadde det da jeg var jentunge - at jeg gikk på skolen uten truse under skjørtet.

Det handler sikkert om at man er redd for å "miste ansikt" eller noe...

Jeg drømmer om å gå truseløs foran samboer'n, jeg - men han er aldri hjemme ;o)

Skrevet

Jeg drømmer om å gå truseløs foran samboer'n, jeg - men han er aldri hjemme ;o)

hehe!

Skrevet

Jeg har aldri hatt en sånn drøm så vidt jeg husker, men den er visst ganske vanlig :) Sjekk Freuds drømmetydninger :D

Skrevet

Et skudd ut i det freudianske:

Du er redd for evt har skjulte lyster om seksualitet.

En mer sivilisert variant:

Du er redd for å blottlegge deg, ta ordet, bli sett el.l. av (mange/fremmede) mennesker.

Skrevet

Ja ikkje akkurat "uten truse på kjøpesenteret", men---

Det å drømme at en er naken (i større eller mindre grad) ute blant folk trur eg er ein forholdsvis vanleg draum. Eg har drømt det mange gongar, og eg meiner å ha lest at dette er ein klassikar i draumeverda.

Det har vel med å kjenne seg sårbar å gjere, avkledd i overført betydning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...