Gå til innhold

FU: vasker du doen etter deg på besøk?

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Et skrekkelig ekkelt innlegg, men jeg lurer på noe.

Når jeg er gjest og går på tolaettet for en nummer to, dersom det sitter litt igjen i doskaålen da, da vasker jeg det bort med toalettkosten . Men når jeg har hatt gjester så hender det ofte jeg må vaske toalettetskålen for deres nummer to. Hvilket jeg synesy er skrekkelig. Vi har dokosten ved siden av tolalettet, så det skulle ikke være vanskelig i se/finne den.

Er det ikke normalt at man "rydder" opp etter seg og fjærner alle spor eller er det vertinnen sin jobb?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det burde helt klart være normalt ja!

Jeg gjør det iallefall, noe annet hadde gjort meg flau:)

Skrevet

Jeg er enig med deg i at folk bør fjerne eventuelle spor etter dobesøket, men jeg er ikke enig i at det er skrekkelig å vaske dassen etter andre.

Det er da ingenting i forhold til å tørke spy, skifte bæsjebleier og den slags drittjobber.

Hvis jeg kommer inn på en offentlig dass og finner spor i skåla, vasker jeg dassen før jeg setter meg ned. Primært finner jeg meg et annet avlukke, hvis det er mulig.

For en stund siden snudde jeg i døra da jeg (på en flyplassdo) oppdaget at noen hadde driti oppå selve ringen. Puke.

Angela1365380318
Skrevet

Jeg er enig med deg i at folk bør fjerne eventuelle spor etter dobesøket, men jeg er ikke enig i at det er skrekkelig å vaske dassen etter andre.

Det er da ingenting i forhold til å tørke spy, skifte bæsjebleier og den slags drittjobber.

Hvis jeg kommer inn på en offentlig dass og finner spor i skåla, vasker jeg dassen før jeg setter meg ned. Primært finner jeg meg et annet avlukke, hvis det er mulig.

For en stund siden snudde jeg i døra da jeg (på en flyplassdo) oppdaget at noen hadde driti oppå selve ringen. Puke.

Jeg kan takle å skifte bæsjebleier, fordi om den er grønn, stinkende og har smurt seg opp etter ryggen på ungen. Babygulp tar jeg uten å tenke over det.

Men når det kommer til "voksenavfall" feks spy, bæsj og tiss takler jeg over hodet ikke. De burde dessuten kunne klare å fjærne sitt eget. Små spedbarn er det anderledes med.

Skrevet

Ja, det er klart jeg gjør det!

Synes det hadde vært direkte flaut å gå fra et dobesøk med masse spor i skåla...

Jeg synes også det er ekkelt å vaske etter andre..

Angela1365380318
Skrevet

Ja, det er klart jeg gjør det!

Synes det hadde vært direkte flaut å gå fra et dobesøk med masse spor i skåla...

Jeg synes også det er ekkelt å vaske etter andre..

Du er lik som meg med andre ord, er mine gjester uvanlige som etterlater spor?

Skrevet

Du er lik som meg med andre ord, er mine gjester uvanlige som etterlater spor?

He.. he..

Mulig. Men det er nok en del som ikke bryr seg om sånt. Det ser jeg på jobben min også...

Jeg lurer på om de ikke ser det eller om de bare ikke bryr seg, jeg...

Skrevet

Jeg kan takle å skifte bæsjebleier, fordi om den er grønn, stinkende og har smurt seg opp etter ryggen på ungen. Babygulp tar jeg uten å tenke over det.

Men når det kommer til "voksenavfall" feks spy, bæsj og tiss takler jeg over hodet ikke. De burde dessuten kunne klare å fjærne sitt eget. Små spedbarn er det anderledes med.

På mitt bad rekker hånddusjen bort til doen. Så det er bare å pøse på med jif og varmt vann, og vips så er den ren. Intet problem.

Jeg lurer på om det kanskje er mannfolka som ikke gjør rent etter seg? Har du noen erfaringer eller observasjoner om det?

Angela1365380318
Skrevet

På mitt bad rekker hånddusjen bort til doen. Så det er bare å pøse på med jif og varmt vann, og vips så er den ren. Intet problem.

Jeg lurer på om det kanskje er mannfolka som ikke gjør rent etter seg? Har du noen erfaringer eller observasjoner om det?

Jeg synest egentlig hele saken er så ekkel at jeg vil vite minst mulig om det. Jeg liker mine venner godt, men avføringen deres trener jeg ikke se.

Jeg bare lurte på om det var normalt å etterlate seg spor eller om jeg var hysterisk om i slike tilfeller vasker etter meg.

Når jeg tenker på det vet jeg om to veninner som må ha lagt igjen noe *grøsser*

Hun ene har ikke dokost på toalettet sitt , så jeg er alltid litt bekymret før jeg går inn dit..

Gjest guffent tema
Skrevet

Nå er det svært sjelden det blir merker etter meg når jeg går på do, men det gjør det en sjelden gang, og da vasker jeg, uansett hvor jeg er.

Dette ble tatt opp på jobb for en stund siden, at folk vennligst kunne benytte do-børsten som står ved siden av alle toalettene. Det ble ikke godt tatt imot, flere blei faktisk personlig fornærmet.

Skrevet

Jeg synest egentlig hele saken er så ekkel at jeg vil vite minst mulig om det. Jeg liker mine venner godt, men avføringen deres trener jeg ikke se.

Jeg bare lurte på om det var normalt å etterlate seg spor eller om jeg var hysterisk om i slike tilfeller vasker etter meg.

Når jeg tenker på det vet jeg om to veninner som må ha lagt igjen noe *grøsser*

Hun ene har ikke dokost på toalettet sitt , så jeg er alltid litt bekymret før jeg går inn dit..

Hehe, du kan jo gi henne en dobørste i presang!

Er du redd for at doen er skitten fra før, eller er du redd for at du skal skitne den til og ikke ha kost for hånden? Hvis det er det siste, kan du tapetsere med papir før du setter deg.

Clue1365380406
Skrevet

Jo, jeg vasker ihvertfall doen etter meg i sånne tilfeller.

Hater å finne etterlatenskaper etter f.eks de som har vært på besøk.

Skrevet

Nå er det svært sjelden det blir merker etter meg når jeg går på do, men det gjør det en sjelden gang, og da vasker jeg, uansett hvor jeg er.

Dette ble tatt opp på jobb for en stund siden, at folk vennligst kunne benytte do-børsten som står ved siden av alle toalettene. Det ble ikke godt tatt imot, flere blei faktisk personlig fornærmet.

Hvorfor er det et guffent tema?

Det som kommer inn, må også komme ut.

Skrevet

Enig med deg. Det er skrekkelig å vaske etter andre, og jeg forventer at alle vasker etter seg selv hos oss. Det står børste og sånn wc-skyll rett ved doen, så det er ingen unnskyldning for å la være.

Klart man skal gjøre det!

Skrevet

Jeg fjerner synlige spor etter dobesøk og synes det er greit at gjestene mine gjør det samme.

Men om det skulle være behov for å vaske etter dem, er ikke det verdens undergang.

Skrevet

Pussig hva som engasjerer folk i disse tider... joda, spor utslettes. Lukt er det nok værre med...;(

Skrevet

Sparer'n til jeg er hjemem jeg! :-) Så kan gubben vaske! hehe

Skrevet

Sparer'n til jeg er hjemem jeg! :-) Så kan gubben vaske! hehe

*mumle*

Skrevet

*mumle*

ja, ahr jeg ikke kjøpt macho nok dobørste kanskje`? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...