Gå til innhold

FU: vasker du doen etter deg på besøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker alltid kosten etter meg om det skulle bli nødvendig, både hos meg selv, hos andre og på offentlig toalett. Tenk bare om noen kom inn rett etter meg og det første de så var bremsespor i doen *brekke seg*

Ser jeg slike striper har jeg helst lyst til å la være å bruke doen,

Skrevet

ja, ahr jeg ikke kjøpt macho nok dobørste kanskje`? :)

Bara driten.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

tilleggskommentar til de andre:

Jeg synes det er ekkelt å vite at det er *NN* sin bæsj. Men jeg synes likevel det er greit nok å ordne opp etter dem. På offentlig toilett ordner jeg ikke, og jeg kan heller ikke huske at det pleier å være toilettbørster.

Men en viktig ting: jeg har vaksemiddel stående vsa toilettbørsta. Bruker alltid det, det er jo tross alt DRIT det er snakk om, og da er jo ikke børsta så ugghh..appetittelig? ... etter å ha klint den inn med bæsj, selv om den er skylt aldri så godt...eller hva? (irrhh..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...