Gå til innhold

Java på Windows XP pro med sp2??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny pc for ikke lenge siden. Har lurt litt på hvorfor jeg får opp en hvit firkant m et lite rødt kryss når jeg skal spille småspill på nettet, men har regnet med at det er nettsiden jeg har vært på som har hatt en feil.... Nå skal jeg bestille kinobilletter, og får beskjed om at min nettleser ikke støtter java og må liksom oppgradere den. Har for øyeblikket IE6.0. Har forsøkt å laste ned java, men får følgende feilmelding: "Windows XP SP2 users: if you encounter an error, look at the top of this page for a yellow bar that reads "This site might require the following ActiveX control: 'Java Plug-in 1.4.2_06' from 'Sun Microsystems, Inc.'. Click here to install..." Click the yellow bar and choose "Install ActiveX Control..." to allow installation to proceed.

We encountered an issue while trying to automatically install Java™ software onto your machine. As a result, Java software was not installed properly." Ser ingen "yellow bar" der jeg blir anbefalt å laste ned active x.

Hva gjør jeg nå! Håper noen kan hjelpe meg:)

Skrevet

Installer Opera nettleser. :)

Du trenger ikke bruke denne, men den inkluderer Java og etter Opera er installert vil denne Java'en også fungere for Microsoft Internet Explorer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...