Gå til innhold

Hvilket AntiVirus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe meg et antivirus program, men hvilket er best? Jeg vil helst ha et som er på norsk.

Skrevet

Det finnes flere gode gratis programmer, f.eks Avast og AVG. Disse finnes riktignok ikke på norsk.

Sjekk om nettleverandøren eller nettbanken din tilbyr gratis eller billig antivirusprogram til sine kunder, mange leverandører gjør det.

Skrevet

Det finnes flere gode gratis programmer, f.eks Avast og AVG. Disse finnes riktignok ikke på norsk.

Sjekk om nettleverandøren eller nettbanken din tilbyr gratis eller billig antivirusprogram til sine kunder, mange leverandører gjør det.

Takk Citoyen. Du er helt utrolig god å ha! (Og så står det at dataforumet ikke har fagperson... Særlig!)

;-)

Skrevet

Takk Citoyen. Du er helt utrolig god å ha! (Og så står det at dataforumet ikke har fagperson... Særlig!)

;-)

Norton Antivirus er vel regnet som det beste på markedet, men det er ikke helt gratis. Men for noen hundrelapper så slipper du mye trøbbel med virus, etc, så det er kanskje verdt pengene?

Skrevet

Norton Antivirus er vel regnet som det beste på markedet, men det er ikke helt gratis. Men for noen hundrelapper så slipper du mye trøbbel med virus, etc, så det er kanskje verdt pengene?

Alle de populære antivirusprogrammene beskytter fullgodt mot virus, forutsatt at de oppdateres ofte (alle moderne antivirusprogram har automatisk oppdatering).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...