LuzyNuzy Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg må kjøpe meg et antivirus program, men hvilket er best? Jeg vil helst ha et som er på norsk. 0 Siter
citoyen Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Det finnes flere gode gratis programmer, f.eks Avast og AVG. Disse finnes riktignok ikke på norsk. Sjekk om nettleverandøren eller nettbanken din tilbyr gratis eller billig antivirusprogram til sine kunder, mange leverandører gjør det. 0 Siter
LuzyNuzy Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Det finnes flere gode gratis programmer, f.eks Avast og AVG. Disse finnes riktignok ikke på norsk. Sjekk om nettleverandøren eller nettbanken din tilbyr gratis eller billig antivirusprogram til sine kunder, mange leverandører gjør det. Takk Citoyen. Du er helt utrolig god å ha! (Og så står det at dataforumet ikke har fagperson... Særlig!) ;-) 0 Siter
fnutt Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Takk Citoyen. Du er helt utrolig god å ha! (Og så står det at dataforumet ikke har fagperson... Særlig!) ;-) Norton Antivirus er vel regnet som det beste på markedet, men det er ikke helt gratis. Men for noen hundrelapper så slipper du mye trøbbel med virus, etc, så det er kanskje verdt pengene? 0 Siter
citoyen Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Norton Antivirus er vel regnet som det beste på markedet, men det er ikke helt gratis. Men for noen hundrelapper så slipper du mye trøbbel med virus, etc, så det er kanskje verdt pengene? Alle de populære antivirusprogrammene beskytter fullgodt mot virus, forutsatt at de oppdateres ofte (alle moderne antivirusprogram har automatisk oppdatering). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.