Gjest bekymra mor Skrevet 25. januar 2001 Del Skrevet 25. januar 2001 Til dr. Miklos Degre Takk for svar på innlegget mitt 21.01.01. Eg har nokre fleire spørsmål som eg håpar du kan svara på: Som tidlegare fortalt har alle mine tre barn fått symptomer på gule stafylokokker. På alle tre har fucidin-salva hjulpe på utsletta. Dei tørkar inn og forsvinn, så langt vel og bra, - men det har dukka opp nye prikkar/sår andre stadar på kroppen. Storebror hadde ein sort stafylokokker som berre gjorde utslag i ansiktet og på håndledda (ifølge vår lege). Jenta vår på 6 år har blitt kvitt såret i ansiktet (var ca 0,8 cm i diam), men i går og i dag har det dukka opp prikkar andre stadar på kroppen. Ein på magen, ein på låret, ein på skuldera og ein i nasen(!). Det liknar igrunnen veldig på vannkoppar. Minstejenta vår på 7 mndr. har blitt kvitt dei første såra, men i går dukka det opp eit sår/prikk på brystet hennar. Guten vår på tre fekk eit sår på leppa i går elles er han utan symptomer. Me var hos legen på tirsdag (2 dgr sidan) då ga han oss klarsignal til at barna kunne gå i barnehagen igjen. (då var ikkje desse nye prikkane på kroppen komme fram) Me ventar ennå på svar frå prøvane som blei tatt. Føler at me er i ein uholdbar situasjon nå, me vil jo nødig utsetja andre for smitte. Samtidig som det er veldig vanskeleg sosialt og følelsesmessig å skulle isolera oss heima i dagar/veker! Merkar at naboar og personale i barnehagen er skeptiske til smittefaren. Føler at legen vår "famlar" og berre ventar på svar på prøvane. Er det verkeleg nødvendig at me skal gå slik i uvisse? Kor mange sortar stafylokokker finnes det eigentleg? Kan me ta i mot overnattingsbesøk i helga? Eit vennepar med to barn vil komma til oss. Guten deira har fått vannkoppar denne veka, kan det væra uheldig for våre eller deira barn? (Våre barn har ikkje hatt vannkoppar) Til slutt: Storebror som opprinneleg hadde desse stafylokokkene har også to små-brødre på morsida. Begge desse har også blitt smitta, den eine fekk utslett på håndledda, den andre fekk skurver/sår i hovudbotnen. Begge har fått penecilin/antibiotika. Håpar du kan svara på noko av dette! Helsing 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16900-gule-stafylokokker-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob Skrevet 26. januar 2001 Del Skrevet 26. januar 2001 Slik jeg forstår det er det usikkerhet hvorvidt disse nye "prikker" skyldes vannkopper eller det er en ny runde med stafylokokker. Det kan være vanskelig å stille en sikker differensialdiagnose i sykdommens tidlige faser. Vannkopper er noe av de mest smittsomme vi har, og det er nærmest garantert at barn på besøk vil bli infisert (hvis dine barn har det og de besøkende barn ikke har hatt det). Gjennomgått vannkopper beskytter mot nye infeksjoner. Å påvise stafylokokker tar et par dager (jeg går ut ifra at det er slike prøver din lege har tatt. Vet du forresten om han/hun har tatt prøve på vannkopper? Det går an det også!). I motsetning til vannkopper gir ikke gjennomgått stafylokokkinfeksjon noe beskyttelse mot nye infeksjoner, og hvis de er ikke skikkelig utryddet med antibiotikabehandling kan de godt komme tilbake. Jeg forstår din vanskelig situasjon, det er frustrerende med en tilsynelatende uendelig historie med disse infeksjonene. Jeg tror det er viktig med en skikkelig diagnose, og hvis det er stafylokokker, en skikkelig behandling. Vannkopper er det lite å gjøre med, men det går over iløpet av relativt kort tid. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/16900-gule-stafylokokker-igjen/#findComment-77365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.