Gå til innhold

Ny hverdag


ftmffm

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for å slutte på skolen. Har ikke snakket med aetat om det ennå, men må vel gjøre det på nyåret.

Må prøve å finne noe som jeg kan intressere meg for. Har jo kattene, men bør nok ha noe annet også. Et eller annet jeg kan gjøre om formiddagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør vel snakke med aetat før du tar den endelige beslutningen? På den måten holder du døren åpen for evt. senere attføringsopplegg i større grad enn om du bare avslutter uten å diskutere med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaper dette er en beslutning du har tenkt grundig igjennom, moella. Finnes det ingen annen maate du kan loese denne floken paa? Er det timene og eksamen du mangler? Har du snakket med instituttlederen?

Mange gode tanker fra bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaper dette er en beslutning du har tenkt grundig igjennom, moella. Finnes det ingen annen maate du kan loese denne floken paa? Er det timene og eksamen du mangler? Har du snakket med instituttlederen?

Mange gode tanker fra bella

Dette er noe jeg har tenkt leeeenge på. Hadde et møte med aetat, skolen og behandlere uten at det forandret saken.

Eksamen mangler jeg ikke, et arbeidskrav mangler, men det kan man vel alttids mekke til senere hvis man hadde hatt lyst til å fortsette på denne utdannelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg har tenkt leeeenge på. Hadde et møte med aetat, skolen og behandlere uten at det forandret saken.

Eksamen mangler jeg ikke, et arbeidskrav mangler, men det kan man vel alttids mekke til senere hvis man hadde hatt lyst til å fortsette på denne utdannelsen.

Ja, jeg regnet med du hadde grublet endel. Jeg skal ikke dytte deg i noen retning, du vet selv hva som er best for deg. Aa kutte ut studiene er et forferdelig vanskelig valg aa ta. Jeg har gjort det selv, det var hardt.. og jeg grublet lenge, men for meg ble det riktig. Selv om jeg saa inderlig gjerne skulle oenske at jeg hadde klart aa fullfoere. Det blir rart aa ikke begynne paa nytt igjen i januar, men for hver gang jeg begynte ..tok det et par maaneder aa bygge meg opp igjen. Saa for meg ble det riktig aa kutte det. man skal tross alt leve ogsaa.

Men jeg haaper du finner noe annet aa fylle dagene dine med moella.

Og jeg oensker deg inderlig lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regnet med du hadde grublet endel. Jeg skal ikke dytte deg i noen retning, du vet selv hva som er best for deg. Aa kutte ut studiene er et forferdelig vanskelig valg aa ta. Jeg har gjort det selv, det var hardt.. og jeg grublet lenge, men for meg ble det riktig. Selv om jeg saa inderlig gjerne skulle oenske at jeg hadde klart aa fullfoere. Det blir rart aa ikke begynne paa nytt igjen i januar, men for hver gang jeg begynte ..tok det et par maaneder aa bygge meg opp igjen. Saa for meg ble det riktig aa kutte det. man skal tross alt leve ogsaa.

Men jeg haaper du finner noe annet aa fylle dagene dine med moella.

Og jeg oensker deg inderlig lykke til.

Takk for lykkeønskningene. Ja det er akkurat det. Man skal tross alt leve også. Vet jeg kommer til å angre på at jeg ikke fullførte utdannelsen, men alikevel blir dette det rette valget.

Har prøvd å studere så mange ganger nå at nå må jeg nesten bare innse at det ikke går. Det nytter ikke å prøve i det uendelige :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskningene. Ja det er akkurat det. Man skal tross alt leve også. Vet jeg kommer til å angre på at jeg ikke fullførte utdannelsen, men alikevel blir dette det rette valget.

Har prøvd å studere så mange ganger nå at nå må jeg nesten bare innse at det ikke går. Det nytter ikke å prøve i det uendelige :-/

ja, man skal leve ogsaa. Stuider er viktig, men det er ikke alt. Kanskje en annen gang. Kanskje ikke.

Naa synes jeg du skal gjoere noe du virkelig har lyst til. Et kurs (hvis du er i form), en god bok, en film, .. Gjoer noe bra for deg selv. Man er mer enn sine studier og sitt yrke, men akkurat der hvor du sitter naa er det forbanna vanskelig aa se det.

Ta godt vare paa deg selv. Skjoenner du er sliten naa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man skal leve ogsaa. Stuider er viktig, men det er ikke alt. Kanskje en annen gang. Kanskje ikke.

Naa synes jeg du skal gjoere noe du virkelig har lyst til. Et kurs (hvis du er i form), en god bok, en film, .. Gjoer noe bra for deg selv. Man er mer enn sine studier og sitt yrke, men akkurat der hvor du sitter naa er det forbanna vanskelig aa se det.

Ta godt vare paa deg selv. Skjoenner du er sliten naa.

"Naa synes jeg du skal gjoere noe du virkelig har lyst til. Et kurs (hvis du er i form), en god bok, en film, .. Gjoer noe bra for deg selv. Man er mer enn sine studier og sitt yrke, men akkurat der hvor du sitter naa er det forbanna vanskelig aa se det."

Du er ufattelig klok og sier så utrolig mye fornuftig.

Jeg håper 2006 blir et fantastisk år for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Naa synes jeg du skal gjoere noe du virkelig har lyst til. Et kurs (hvis du er i form), en god bok, en film, .. Gjoer noe bra for deg selv. Man er mer enn sine studier og sitt yrke, men akkurat der hvor du sitter naa er det forbanna vanskelig aa se det."

Du er ufattelig klok og sier så utrolig mye fornuftig.

Jeg håper 2006 blir et fantastisk år for deg! :)

2006? *fniser*...(gapskratter). Du har drukket mer enn jeg har og klokken er bare halv fem eller halv seks eller noe!

ha et godt nytt aar herr shit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man skal leve ogsaa. Stuider er viktig, men det er ikke alt. Kanskje en annen gang. Kanskje ikke.

Naa synes jeg du skal gjoere noe du virkelig har lyst til. Et kurs (hvis du er i form), en god bok, en film, .. Gjoer noe bra for deg selv. Man er mer enn sine studier og sitt yrke, men akkurat der hvor du sitter naa er det forbanna vanskelig aa se det.

Ta godt vare paa deg selv. Skjoenner du er sliten naa.

Tusen takk for oppmuntrende ord :-D Det varmet veldig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2006? *fniser*...(gapskratter). Du har drukket mer enn jeg har og klokken er bare halv fem eller halv seks eller noe!

ha et godt nytt aar herr shit :)

Hehe, tidlig på morran for meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Naa synes jeg du skal gjoere noe du virkelig har lyst til. Et kurs (hvis du er i form), en god bok, en film, .. Gjoer noe bra for deg selv. Man er mer enn sine studier og sitt yrke, men akkurat der hvor du sitter naa er det forbanna vanskelig aa se det."

Du er ufattelig klok og sier så utrolig mye fornuftig.

Jeg håper 2006 blir et fantastisk år for deg! :)

Hvorfor må hun vente helt til 2006? Har hun ikke vært snill nok foreløpig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må hun vente helt til 2006? Har hun ikke vært snill nok foreløpig?

*bella har hjernevasket Frida.. og er fryktelig fornoeyd med resultatet* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knurrer* :)

har du faatt julekortet? jeg holdt nesten paa aa banke pa doeren din da jeg var i oslo.

Du tenker på nettkortet?

Det har kommet frem. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...