Gå til innhold

Hvor mange her kjenner noen som har vært i Thailand nå eller er savnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en person fra midt hjemsted kom med nød og neppe hjem igjen til Norge. Kunne lett blitt en tragedie det der.

vet vi om noen Dolere som er der?

Gjest kjenner en
Skrevet

Kjenner ingen dolere som er der, men jeg har en fastboende slektning der nede som ingen har hørt noe i fra.

Skrevet

Foreløpig vet jeg om seks personer som er/eller har vært der nede.

En kollega på jobb er fra Sri Lanka, og hun savner kjente.

Skrevet

En kollega med sin familie - 3 små barn -og en dame som allerede har sagt fra at hun lever.

Skrevet

En kollega av meg med familie er savnet... og fire slektninger av søstra mi sin venninne er også savnet.

Tror dette berører veldig mange...

Et vennepar som skulle til Phuket 1.juledag, hadde billettene klare, men måtte avbestille i siste liten fordi han måtte jobbe. Snakk om flaks...!

Skrevet

Jeg, samboeren og snuppa skulle egentlig dratt til Thailand 1.juledag, men måtte avlyse turen pga uforutsette problemer. Heldigvis sier jeg nå, selv om vi da ville befunnet oss helt på andre siden.

Bekjente av foreldrene mine er i Phuket nå (var ihvertfall), pluss at vi har endel venner i Pattaya, både turister og fastboende.

Skrevet

Kjenner ingen personlig, men vet om flere venners venner som fremdeles er savnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...