Gå til innhold

Skedsmokorset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som bor/har bodd/kjenner noen som bor på Skedsmokorset?? Jeg tenker da på brl-boligene der, type "Prost Stabels vei" tror jeg en av de heter... Vi lurer på om vi kanskje skal flytte dit. Bor nå i Buskerud. Det virker så greit med brl da vi ikke har noe særlig med egenkapital til å kjøpe bolig, og da er det jo lettere å kjøpe i brl. Men, hvordan er det å bo der?? Er det mye mas å bo i det brl? Kommunikasjoner til Oslo? Barnehager? Nært til naturen etc???

Fortell meg alt dere syns jeg trenger å vite, positive og negative ting. Jeg tar takksomt emot alle tips! :o)

Skrevet

Jeg har bodd der, og trivdes veldig godt. Prost Stabels vei, om jeg ikke husker feil, ligger bak Rema, og ganske nært den øverste rundkjøringa. Kort vei til Tæruddalen, som er et flott turterreng sommer som vinter.

Det er flere barnehager der, de fleste private. Vi hadde våre små i Varden barnehage, men du har også en kommunal en på Vardåsen Nærmiljøsenter, mellom E6 og rundkjøringa...

What to say... jo, bussforbindelse er det, det går en del fra selve Skedsmokorset, av og til med bytte på Olavsgård.

Ikke den verste plassen å bo på, men jeg synes det er litt mange sosialklienter i det området dere tenker på (og om jeg husker rett). Det har også vært endel bilinnbrudd og husbråk der i helgene, men det er det kanskje overalt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...