Gå til innhold

hei

Gjest klem jente 15!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest klem jente 15!!!!!
Skrevet

hei!!! vet noen av dere hva easy slim er?????? virker det????veninna mi sier at det virker å at man blir tynnere!!! har noen av dere prøvd det????????

Skrevet

Det finnes ingen - jeg gjentar: INGEN - snarvei til å gå ned i vekt.

Spise sunnere og trene mer er det eneste saliggjørende.

Gjest grusomt undertøy
Skrevet

Høres ut som de der ulekre hudfarga trusepantygreiene min mor sverger til. Umulig å komme inn i, vanvittig stygge og umulige å få av igjen uten kjemikalier av noe slag...

Skrevet

Slike produkt verkar generelt berre kortsiktig, og gjer ofte at du berre tuller med forbrenning og ikkje minst med psyken din.

"Alle" vidunderkurar verkar fort og greit. Det du mistar først er vatn. Men så blir du så gira på å fortsette at du fort havnar i veldig usunne greier. Ikkje prøv det. Jenter på 15 år bør IKKJE drive med slik slanking.

Skrevet

Er det du som har skrevet inn tidligere og veddet 200 kr om hvem som blir tynnest til påske?

Vær så snill å bryte veddemålet! Gjett om du vil angre i ettertid om du ødelegger helsa di for en sånn fillesum!

Hadde jeg visst hvem du er, skulle jeg gladelig ha gitt deg pengene mot at du begynte å spise normalt igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...