Gjest LucySky Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Sitter forkjølet og aleine hjemme mens de andre er på julebesøk hos familie (akkurat det passet meg bra å slippe nå) - men da får den store flomkatastrofen desto større plass inni hodet mitt og jeg blir helt utslått. Apropos, er det noen som har hatt kjempehoste her i det siste? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Utslått er jeg også, helt forferdelig. En kollega av min datter er savnet.Veldig mange triste skjebner her. Vet om mange som er forkjøla nå så du er nok ikke alene. God bedring, LucySky! 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg er også syk. Men uten hoste heldigvis, bare veldig vondt i halsen og kald. Brrrr... Flommen var forferdelig. 0 Siter
Mistera Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Her herjer influensa eller no... flere som ligger syke nå i jula:( jeg har heldigvis sluppet unna *bankibordet* 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 apropo hoste prøvd te av timian? http://www.mozon.no/andre_saker/andre_saker/urte_te_hjelper_mot_hosten 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Utslått er jeg også, helt forferdelig. En kollega av min datter er savnet.Veldig mange triste skjebner her. Vet om mange som er forkjøla nå så du er nok ikke alene. God bedring, LucySky! Har heldigvis sluppet unna influensa hittil, men flere jeg kjenner har vært sjuke. Likevel har jeg sittet og grått foran TV idag. Kan kanskje høres patetisk ut, men jeg får så vondt av sånt. Mine tanker og bønner går til alle rammede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.