Gå til innhold

Sørgelige tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter forkjølet og aleine hjemme mens de andre er på julebesøk hos familie (akkurat det passet meg bra å slippe nå) - men da får den store flomkatastrofen desto større plass inni hodet mitt og jeg blir helt utslått.

Apropos, er det noen som har hatt kjempehoste her i det siste?

Skrevet

Utslått er jeg også, helt forferdelig. En kollega av min datter er savnet.Veldig mange triste skjebner her.

Vet om mange som er forkjøla nå så du er nok ikke alene. God bedring, LucySky!

Skrevet

Jeg er også syk. Men uten hoste heldigvis, bare veldig vondt i halsen og kald. Brrrr...

Flommen var forferdelig.

Skrevet

Her herjer influensa eller no... flere som ligger syke nå i jula:( jeg har heldigvis sluppet unna *bankibordet*

Bitis Gabonica
Skrevet

Utslått er jeg også, helt forferdelig. En kollega av min datter er savnet.Veldig mange triste skjebner her.

Vet om mange som er forkjøla nå så du er nok ikke alene. God bedring, LucySky!

Har heldigvis sluppet unna influensa hittil, men flere jeg kjenner har vært sjuke.

Likevel har jeg sittet og grått foran TV idag. Kan kanskje høres patetisk ut, men jeg får så vondt av sånt.

Mine tanker og bønner går til alle rammede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...