Gå til innhold

Ein kan verta lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

og nå er eg faen hente meg lei av det indiske hav, idiotreportasjar omatt og omatt og totalt inkompetent journalistikk.

Kvifor er det ingen som stiller kristiske spørsmål?

Kvifor i helvete er det ingen som stiller spørsmål for eksempel om kvifor vi fyrst idag får vita noko om Sumatra? Ein kvar som kasta eit halvt blikk på kartet måtte jo sjå at vestkysten der måttte vera utradert. Men det tok det altså 4 dahar før nokon oppdaga?

Kvifor var det nokon som valde å lata vera å alarmere dei eksponerte områda i tide? Er det nokon som trur at ingen visste, eller at ingen hadde vond vilje?

Kvifor har det ikkje kome eit einaste saltelittbilete frå USA? Har dei slutta å overvake verda der borte?

Kven er det som ser seg tent med å manipulere NRK og avisene vårte til å halde oss desinformerte?

Kvifor er det ingen som grillar Petersen-tosken for

kløneriet frå norsk UD si side ?

Kvifor er det ingen som lurar på om det kanskje var ei atombombe som utløyste smellet? Kven trykte i så fall på knappen? Var det kanskje buskefaenskapet sjølv? Og i så fall kvifor ?

Og kvifor driv journalistidiotane stadig og masar om atdet er så uforholdsmessig mange ungar som har stroke med. Det er det ikkje, som ein kvar kan finne ut ved å lesa litt elementær befolkningsstatistikk.

Skrevet

Fordi det er mer behaglig når ingen stiller kritiske spørsmål, Andor.

Med vennlig hilsen

PS: Velkommen tilbake, og krig og fred og sånn!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ja, si det du! Ifølge enkelte her inne,så skal en ikke stille kritiske spørsmål. Da er en ufølsom! Men jeg er nysjerrig på mange av de settingmulighetene du nevner. Det er mye vi ikke VIL tro at kan skje, at kan bli gjort, at noen kan bestemme på tross av risiko på andres bekostning her i verden...

Skrevet

Det ble - til NRK`s forsvar - nevnt i en bisetning 3. juledag at noen hundre liv sannsynligvis også var gått tapt i Somalia.

Skrevet

Tror nok mange av disse spørsmålene kommer når denne situasjonen har roet seg litt ned..

Skrevet

Er'u hjemme aleine nå igjen, siden du drar fyllerøret ditt ut på DOL?

;^D

Skrevet

Hæhæhæ, dæven døtte andor, jeg tror jeg flirer trusa av meg.

Kanskje ikke pent, men du er inne på noe meget vesentlig.

:-)

Kos fra

Skrevet

Det ble - til NRK`s forsvar - nevnt i en bisetning 3. juledag at noen hundre liv sannsynligvis også var gått tapt i Somalia.

Sumatra, ikke Somalia. Sumatra, Aceh er omtrent utradert .. og har vel kommet sent med i oversiktene fordi det er et forholdsvis lukket område med borgerkrig.

Gjest atombombe?
Skrevet

Sumatra - jeg har hørt mye på radioen (NRK) de siste dagene, og det har vært snakket mye om Sumatra, nesten et helt dagsnytt 18 var viet til det en av de første dagene etter katastrofen, og det har absolutt vært nevnt. At billedmediene (TV) ikke vier sendingene til ting de ikke tillates å filme, er kanskje ikke så rart (selv om de burde ha nevnt problemstillingn oftere i tv også).

atombombe - det tror du ikke?

Varsling - flere av landenes metereologiske inst. fikk beskjed, men valgte å ikke viderformidle dette. Men jeg har tenkt mye på det samme. Oså fraværet av USA, og gode satelittbilder.

Skrevet

Jeg er ganske god på konspirasjonsteorier, men du går meg en god gang :-))

Forøvrig har det vært masse om Sumatra på BBC-world. Og jeg tipper at årsaken til at det ble sagt lite om det i begynnelsen var at man ikke kom seg fram til elendigheten.

Forøvrig er jeg helt enig i at det er alledeles sinnsykt at det ikke ble varslet om katastrofen. Særlig med tanke på at det tok timer fra bølgen traff de første stedene, til den feide over Sri Lanka og India. Ok, så hadde de ikke et varslingssystem, men man har da for pokker både telefoner, fax og internett.

Det bør sitte noen et sted med en sinnsyk følelse av å ha gjort en dårlig jobb....

Beste hilsen fra

Gjest QuePasta
Skrevet

Dette må være det dummeste innlegget jeg har lest her - det overgår tilogmed din applaus av WTC-terroren.

Ikke bare inneholder hver bidige setning faktafeil, men du avslutter med den sykeste konspirasjonsteorien i manns minne.

Tips: Hvis du faktisk tar deg bryet med å følge med, så ser du at absoluytt alt det du etterlyser faktisk har vært framme i media.

Skrevet

Dette må være det dummeste innlegget jeg har lest her - det overgår tilogmed din applaus av WTC-terroren.

Ikke bare inneholder hver bidige setning faktafeil, men du avslutter med den sykeste konspirasjonsteorien i manns minne.

Tips: Hvis du faktisk tar deg bryet med å følge med, så ser du at absoluytt alt det du etterlyser faktisk har vært framme i media.

men han bur oppå ein plass der som ingen kunne tru at nokon kunne bu! :-)

Skrevet

Sumatra, ikke Somalia. Sumatra, Aceh er omtrent utradert .. og har vel kommet sent med i oversiktene fordi det er et forholdsvis lukket område med borgerkrig.

Men det var Somalia jeg hørte.

Skrevet

Men det var Somalia jeg hørte.

Trodde du svarte på innlegget til andor, jeg da. Beklager så mye hvis jeg tok feil!

Skrevet

Faktafeil???

Såvidt eg kan sjå :Ingen

Ting som faktisk er omtala ?

Det kan vera. Men når eg les

3 riksaviser dagleg, og dertil ser Dagsrevyen ventar eg for faen at eg skal få det som trengst. Det kan umogeleg vera nødvendig å lesa halve verdenspressa på nett for å halde seg orientert.

Sjuk konspirasjosntreori?

Tja. Ein har jo oppnådd å bli kvitt ein god del ekle og skumle muslimar på Sumatra, og det er det nok ingen i Washington som har noko særleg i mot. At dei er kyniske nok til å utrydde ein million andre i tillegg er det vel ingen grunn til å tvile på? At teorien så langt har lite konkret å byggje på er rett, men eg har jo berre stilt eit spørsmål, og ikkje sett fram nokon påstand.

Slik sett kan det sjå ut til at du har skrive eite langt dummare innlegg enn mitt.

Skrevet

Sumatra - jeg har hørt mye på radioen (NRK) de siste dagene, og det har vært snakket mye om Sumatra, nesten et helt dagsnytt 18 var viet til det en av de første dagene etter katastrofen, og det har absolutt vært nevnt. At billedmediene (TV) ikke vier sendingene til ting de ikke tillates å filme, er kanskje ikke så rart (selv om de burde ha nevnt problemstillingn oftere i tv også).

atombombe - det tror du ikke?

Varsling - flere av landenes metereologiske inst. fikk beskjed, men valgte å ikke viderformidle dette. Men jeg har tenkt mye på det samme. Oså fraværet av USA, og gode satelittbilder.

>Det tror du ikke ?

Kanskje ikkje. Men mistanken er nærliggjande, og eg skulle ikkje blitt særleg overraska om teorien slo til.

Kill some muslims for America!

Skrevet

Er'u hjemme aleine nå igjen, siden du drar fyllerøret ditt ut på DOL?

;^D

Sjå der har vi Mr Kahn på sitt mest typiske: Dumskap og sinne er ein kjedeleg kombinasjon.

Gjest papirtiger
Skrevet

men han bur oppå ein plass der som ingen kunne tru at nokon kunne bu! :-)

T.O.L.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...