Gå til innhold

Ein kan verta lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjå der har vi Mr Kahn på sitt mest typiske: Dumskap og sinne er ein kjedeleg kombinasjon.

Var'n sint? - med DET smilet? hehe

Skrevet

Var'n sint? - med DET smilet? hehe

Ånei. Då er det vel berre at han legg an på å virke gretten?

Same for meg!

Skrevet

Same for meg!

Ikke som jeg vet. men det er IKKE det samme for meg da - forståelig nok. *s*

gretten = ivrig?

Da er jaggu du gretten også!

*dukker*

Gjest QuePasta
Skrevet

Faktafeil???

Såvidt eg kan sjå :Ingen

Ting som faktisk er omtala ?

Det kan vera. Men når eg les

3 riksaviser dagleg, og dertil ser Dagsrevyen ventar eg for faen at eg skal få det som trengst. Det kan umogeleg vera nødvendig å lesa halve verdenspressa på nett for å halde seg orientert.

Sjuk konspirasjosntreori?

Tja. Ein har jo oppnådd å bli kvitt ein god del ekle og skumle muslimar på Sumatra, og det er det nok ingen i Washington som har noko særleg i mot. At dei er kyniske nok til å utrydde ein million andre i tillegg er det vel ingen grunn til å tvile på? At teorien så langt har lite konkret å byggje på er rett, men eg har jo berre stilt eit spørsmål, og ikkje sett fram nokon påstand.

Slik sett kan det sjå ut til at du har skrive eite langt dummare innlegg enn mitt.

De tingene du påpeker har vært debattert og kritisert i både dagbladet og vg. Og det er vel med nød og neppe at det kan kalles aviser.

Skrevet

En atombombe har ikke greid å utløse et så stort skjelv.

Skrevet

Lei, kan man bli, men du gikk tydligvis lei før du så på endel av det du skriver om :-).

Så f.eks Pettersen bli grilla opptil flere ganger, både av journalister og pårørende.

Sumatra sa de jo også at de ikke fikk oversikten over fordi de ikke fikk kontakt eller informasjon med myndigheter e.l. der.

Og når de snakker om uforholdsmessig mange unger, er vel årsaken at de ikke klarte å komme seg vekk fra vannmassene på samme måte som voksene. Her har det vel vært fokusert mest på turister, hva som gjelder for befolkningen der nede, har jeg ikke fått med meg i denne sammenhengen.

Satelittbilder fra usa har jeg også lurt på, selvom cnn vel har vist det, og hvorfor det ikke ble alarmert om bølgen har de sagt lite om, siden første dagen. Da ble det jo spekulert i om myndighetene holdt tilbake opplysninger for ikke å skremme turistene.

Det er vel ikke særlig tvil om at det var jordsjelv heller vel. Har ikke sett noen sopp, og de måtte jo da ogå sprengt flere etterpå for å få til etterskjelvene.

Men for en fokus det er. Skjønner at pårørende og andre er interessert i informasjon, men å sende det samme om igjen og om igjen, på flere kanaler, uten at det er noe nytt, det kan vel ikke være nødvendig.

Skrevet

Same for meg!

Hvordan kan noen være gretten når du er i nærheten, dine konspirasjonsteorier overgår selv de mest paranoide i KGBs gamle rottereir i Karlshorst. Snart gir du vel USA skylda for din egen fyllesyke. =^D

Du var bedre før, da du tok del i det eh...sosiale livet på DOL. Nå er du blitt en surmaget raddis a la Erling Folkvord (folkevond):

http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2002/12/18/NB_4O05ZK40.jpg

Drekk heller kjøpabrænnvin, bæssfar!

Godt Nyttår!

Skrevet

Lei, kan man bli, men du gikk tydligvis lei før du så på endel av det du skriver om :-).

Så f.eks Pettersen bli grilla opptil flere ganger, både av journalister og pårørende.

Sumatra sa de jo også at de ikke fikk oversikten over fordi de ikke fikk kontakt eller informasjon med myndigheter e.l. der.

Og når de snakker om uforholdsmessig mange unger, er vel årsaken at de ikke klarte å komme seg vekk fra vannmassene på samme måte som voksene. Her har det vel vært fokusert mest på turister, hva som gjelder for befolkningen der nede, har jeg ikke fått med meg i denne sammenhengen.

Satelittbilder fra usa har jeg også lurt på, selvom cnn vel har vist det, og hvorfor det ikke ble alarmert om bølgen har de sagt lite om, siden første dagen. Da ble det jo spekulert i om myndighetene holdt tilbake opplysninger for ikke å skremme turistene.

Det er vel ikke særlig tvil om at det var jordsjelv heller vel. Har ikke sett noen sopp, og de måtte jo da ogå sprengt flere etterpå for å få til etterskjelvene.

Men for en fokus det er. Skjønner at pårørende og andre er interessert i informasjon, men å sende det samme om igjen og om igjen, på flere kanaler, uten at det er noe nytt, det kan vel ikke være nødvendig.

Hei Shandy,

nice to see you!

>Lei, kan man bli, men du >gikk tydligvis lei før du så >på endel av det du skriver >om :-).

Det er sjølvsagt rett.

>Så f.eks Pettersen bli >grilla opptil flere ganger, >både av journalister og >pårørende.

Neppe. Det du såg var ei rekkje med høflege og ikkjeseiande samtaler.

>Sumatra sa de jo også at de >ikke fikk oversikten over >fordi de ikke fikk kontakt >eller informasjon med >myndigheter e.l. der.

Vel. Men når? Og korkje

Aftenposten, Dagsavisen eller

Dgabladet hade det poenget med seg før idag.

>Og når de snakker om >uforholdsmessig mange unger, >er vel årsaken at de ikke klarte å komme seg vekk fra >vannmassene på samme måte >som voksene. Her har det vel >vært fokusert mest på turister,

Ja, det har det.nok. Men i den lokalebefolkninga utgjer ungar mellom 40 og 50 prosent av totalen, og difor er det høgdt rimeleg at dei vil utgjera omlag same prosent av dødsfalla.

Satelittbilder fra usa har >jeg også lurt på, selvom cnn vel har vist det, og hvorfor >det ikke ble alarmert om bølgen har de sagt lite om, siden første dagen.

Det er rett.

>Da ble det jo spekulert i om >myndighetene holdt tilbake >opplysninger for ikke å >skremme turistene.

Den spekulasjonen er stadfesta!

>Det er vel ikke særlig tvil >om at det var jordsjelv >heller vel.

Nei neppe. Men det var jo ein

lettvindt provokasjon å få til :-)

>Har ikke sett noen sopp, og >de måtte jo da ogå sprengt >flere etterpå for å få til >etterskjelvene.

Nei, sopp har nok ingen sett.

Og at det faktisk var eit jordskjelv er det visst hellere ingen tvil om. Men: At ei korrekt plassert og dimensjonert sprengladning i ei forkastningssone vil utløyse vanlege skjelv er rimeleg godt kjent.

> Å sende det samme om igjen og om igjen, på flere >kanaler, uten at det er noe >nytt, det kan vel ikke være nødvendig ?

Nei, og det er vel fyrst og fremst det som har ergra meg.

- shandy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...