Gå til innhold

søvnproblemer, NHD


gunter

Anbefalte innlegg

Har ikke sovet på 3 netter. Skvetter og er veldig syk. Mye vanvittige tanker med en gang jeg lukker øynene. Føler meg som ei "vaktbikkje".Tanker om selvskading er der hele tiden, men vet jo at det er veldig dumt. Har både sobril og imovane 5 mg. tilgjengelig, men opplever (fra tidligere ) at jeg sover ca. 1 time og våkner med en smell. Har du noe forslag til medisinering så jeg overlever jula? Har forsøkt med alkohol noe som ble nærmest katastrofe, så det skal jeg aldri mere gjøre ( Nyttårsforsett). Jula er jo heller ikke så bra når man er stresset og er syk fra før. Gleder meg derfor til den er ferdig, slik at jeg slipper å bli minnet på fortida hele tiden. Den var til tider et helv...

Ellers vil jeg ønske alle en forsatt God Jul og Godt Nyttår!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår Tolvon 10 mg.

Trapp opp med en tablett per kveld til god nok søvn.

Har ikke tolvon akkurat nå da,men kanskje noe å tenke på... Kan denne kombineres med cipralex 15 mg. eller må jeg evt. slutte med denne? Takk iallefall for svar,det ga meg ihvertfall et håp om at ting kan bli bedre, lett å miste troen på at dette noen gang bedrer seg. Men så lenge det er liv er det håp er det jo noe som heter. Happy New Year!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har ikke tolvon akkurat nå da,men kanskje noe å tenke på... Kan denne kombineres med cipralex 15 mg. eller må jeg evt. slutte med denne? Takk iallefall for svar,det ga meg ihvertfall et håp om at ting kan bli bedre, lett å miste troen på at dette noen gang bedrer seg. Men så lenge det er liv er det håp er det jo noe som heter. Happy New Year!

Den kan fint kombineres med Cipralex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...