Gjest hjelphjelphjelp Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Nå hører jeg det verste tordenet jeg noen gang har hørt og det lyner som bare det. Hva er det som skjer? det buldrer så det rister i huset. Er jorda helt på utur? 0 Siter
flisa Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 ja, nå kommer Gud og tar deg! - eller var det han andre? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Oj,hvor i landet var du i natt? Jeg hørte ikkenoe, jeg, enda så redd jeg er for tordenvær! Men så hadde jeg også drukket så mye hostesaft at det kunne dopet enn hest... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 ja, nå kommer Gud og tar deg! - eller var det han andre? Du skal ikke spøke med sånt! 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det var bare dårlig vær:-) Blåste og bråket her også! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Oj,hvor i landet var du i natt? Jeg hørte ikkenoe, jeg, enda så redd jeg er for tordenvær! Men så hadde jeg også drukket så mye hostesaft at det kunne dopet enn hest... Nå tror jeg du forveksler med hestesaft.. Hehehehehehehe...ehhhh. Litt trøtt nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.