Gå til innhold

dyp fjernhet og plutselig psykisk smerte helvete


Gjest insomia

Anbefalte innlegg

Hvorfor må det svinge så jævlig? Jeg hater å være fjern, men dette er 100 ganger verre. Helvetes liv, Hvordan skal det bli bedre?

Det er så vondt!

*skrik*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med dyp fjernhet.. Hvordan er hverdagen din..hva slags akutt psykisk smerte opplever du? Faar du noen form for hjelp for dette?

beste oensker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med dyp fjernhet.. Hvordan er hverdagen din..hva slags akutt psykisk smerte opplever du? Faar du noen form for hjelp for dette?

beste oensker fra

Hverdagen min er at jeg går omkring og vet ikke ut eller inn. Når jeg ikke er fjern ramler livet i hodet på meg. Jeg orker ikke være alene og orker ikke være med noen. Dagene går fra natt til natt. Jeg føler meg som ingeting annet en et skrik når det skjer. Vet ikke hva jeg er, det er enten kaos eller fjernhet og kulde. Er redd for å miste behandleren min hvis jeg skal være så dårlig. Det blir for mye smerte som jeg ikke kan uttrykke. Når jeg ikke føler noe er jeg et tomt skall, vet ikke hvordan det er. Når jeg kjenner det er det som det alltid er der. Kjenner det inni meg, men klarer ikke p ha det. Beklager skriket.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagen min er at jeg går omkring og vet ikke ut eller inn. Når jeg ikke er fjern ramler livet i hodet på meg. Jeg orker ikke være alene og orker ikke være med noen. Dagene går fra natt til natt. Jeg føler meg som ingeting annet en et skrik når det skjer. Vet ikke hva jeg er, det er enten kaos eller fjernhet og kulde. Er redd for å miste behandleren min hvis jeg skal være så dårlig. Det blir for mye smerte som jeg ikke kan uttrykke. Når jeg ikke føler noe er jeg et tomt skall, vet ikke hvordan det er. Når jeg kjenner det er det som det alltid er der. Kjenner det inni meg, men klarer ikke p ha det. Beklager skriket.

Takk.

Punkt 1. Du skal ikke beklage noe som helst. Du har det forferdelig, og du har lov til aa si at naa sliter du.

Naa er det jo nettopp naar man er daarlig at man skal benytte seg av sin behandler.. Men ja, jeg forstaar at dette er vanskelig. Har du forsoekt aa skrive til vedkommende? Enten om du tar det med i timen eller om du sender det til vedk kontor, slik at dere kan ta dette opp naar dere moetes. Kanskje dere burde "angripe" dine plager paa en litt annen maate..? Men din behandler trenger aa vite hvordan du har det for aa kunne hjelpe deg best mulig.

gode tanker.. og godt nytt aar oenskes deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...