Gjest vil ikke kjøpe katter i sekk Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Hjelp meg å velge, folkens! Hvilken ville du valgt? For meg er det viktig at den snakker med min pc, som har IR, men ikke bluetooth. Er billedkvaliteten på S65 SÅ mye bedre? Funker oversetteren i S65 så bra som de skal ha det til? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 SE k700, lettere kompatibel med andre telefoner. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 SE k700, lettere kompatibel med andre telefoner. Helt enig! Velg SE k7001. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Helt enig! Velg SE k7001. Jada. Det skulle selvsagt stå en i til slutt - og ikke 1 ... ) 0 Siter
fnutt Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jada. Det skulle selvsagt stå en i til slutt - og ikke 1 ... ) SE k700i er bare helt RÅ! - Har den selv 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Har en Siemens S65 og er svært fornøyd med den. Bildekvaliteten er så som så, men så er jeg vant til bilder fra et bra digitalt kamera, og på telefonfronten er det langt igjen dit. Bruker du telefonen mye til SMS er Siemens langt å foretrekke fremfor SE. Jeg har hatt et par SE og har valgt vekk dette merket fordi jeg bruker mye SMS. En kompis har SE k700i, og det er samme ekle "sende-for-tidlig-greie" på den som på alle andre SE jeg har sett. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 SE er en flott sak.. jeg har z600 og naa klarer jeg nesten aa finne ut av den 0 Siter
Excelsion Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 S65 er absolutt best. Okei, litt dårligere skjerm men det er vel det eneste også. Det sies også at MP3-støtte kommer i software oppgradering snart, så jeg ville gått for S65. Liker selv i utgangspunktet ikke Siemens, men Sony Ericsson har bare blitt oppskrytt.. Få tilbake gamle Ericsson sier nå jeg. 0 Siter
Gjest vil ikke kjøpe katter i sekk Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Har en Siemens S65 og er svært fornøyd med den. Bildekvaliteten er så som så, men så er jeg vant til bilder fra et bra digitalt kamera, og på telefonfronten er det langt igjen dit. Bruker du telefonen mye til SMS er Siemens langt å foretrekke fremfor SE. Jeg har hatt et par SE og har valgt vekk dette merket fordi jeg bruker mye SMS. En kompis har SE k700i, og det er samme ekle "sende-for-tidlig-greie" på den som på alle andre SE jeg har sett. Jeg har forsøkt å finne ut av dette ved å lese spesifikasjoner på nettet, men klarer ikke, så jeg spør deg - Kan S65 spille inn lyder og bruke disse som ringetoner? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har forsøkt å finne ut av dette ved å lese spesifikasjoner på nettet, men klarer ikke, så jeg spør deg - Kan S65 spille inn lyder og bruke disse som ringetoner? Har ikke prøvd, men det bør da være mulig så lenge den takler f.eks wav. Men i alle fall er den MP3-spilleren k700i skryter av å ha en vist så lenge telefonen har så begrenset minnekapasitet. Eller, har denne mulighet for minnekort slik S65 har? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.