Gå til innhold

SE k700i eller Siemens S65?

Gjest vil ikke kjøpe katter i sekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg å velge, folkens! Hvilken ville du valgt?

For meg er det viktig at den snakker med min pc, som har IR, men ikke bluetooth. Er billedkvaliteten på S65 SÅ mye bedre? Funker oversetteren i S65 så bra som de skal ha det til?

Gjest den ekte noor
Skrevet

SE k700, lettere kompatibel med andre telefoner.

Skrevet

SE k700, lettere kompatibel med andre telefoner.

Helt enig!

Velg SE k7001.

Skrevet

Helt enig!

Velg SE k7001.

Jada. Det skulle selvsagt stå en i til slutt - og ikke 1 ...

:o)

Skrevet

Jada. Det skulle selvsagt stå en i til slutt - og ikke 1 ...

:o)

SE k700i er bare helt RÅ! - Har den selv :P

Skrevet

Har en Siemens S65 og er svært fornøyd med den. Bildekvaliteten er så som så, men så er jeg vant til bilder fra et bra digitalt kamera, og på telefonfronten er det langt igjen dit.

Bruker du telefonen mye til SMS er Siemens langt å foretrekke fremfor SE. Jeg har hatt et par SE og har valgt vekk dette merket fordi jeg bruker mye SMS. En kompis har SE k700i, og det er samme ekle "sende-for-tidlig-greie" på den som på alle andre SE jeg har sett.

Skrevet

SE er en flott sak.. jeg har z600 og naa klarer jeg nesten aa finne ut av den

Skrevet

S65 er absolutt best.

Okei, litt dårligere skjerm men det er vel det eneste også.

Det sies også at MP3-støtte kommer i software oppgradering snart, så jeg ville gått for S65.

Liker selv i utgangspunktet ikke Siemens, men Sony Ericsson har bare blitt oppskrytt..

Få tilbake gamle Ericsson sier nå jeg.

Skrevet

Har en Siemens S65 og er svært fornøyd med den. Bildekvaliteten er så som så, men så er jeg vant til bilder fra et bra digitalt kamera, og på telefonfronten er det langt igjen dit.

Bruker du telefonen mye til SMS er Siemens langt å foretrekke fremfor SE. Jeg har hatt et par SE og har valgt vekk dette merket fordi jeg bruker mye SMS. En kompis har SE k700i, og det er samme ekle "sende-for-tidlig-greie" på den som på alle andre SE jeg har sett.

Jeg har forsøkt å finne ut av dette ved å lese spesifikasjoner på nettet, men klarer ikke, så jeg spør deg - Kan S65 spille inn lyder og bruke disse som ringetoner?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg har forsøkt å finne ut av dette ved å lese spesifikasjoner på nettet, men klarer ikke, så jeg spør deg - Kan S65 spille inn lyder og bruke disse som ringetoner?

Har ikke prøvd, men det bør da være mulig så lenge den takler f.eks wav. Men i alle fall er den MP3-spilleren k700i skryter av å ha en vist så lenge telefonen har så begrenset minnekapasitet. Eller, har denne mulighet for minnekort slik S65 har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...