Gå til innhold

Skal ha mensen i dag!


Pastella

Anbefalte innlegg

Nå er spenningen på topp her! Mensen skal komme i dag eller i mårra! Får se om den kommer, denna ventinga er grusom! Vil en ClearBlue test fungere allerde i dag? Har sykt ømme bryster, tisser en del (kan være inbilt, men jeg trur ikke det) og jeg kjenner ikke noe symptomer på at mensen skal komme! Hva tror dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En graviditetstest vil slå ut fra den dagen man skal ha mens. Sto så på ClearBlue pakken.

Løp og test! :)

Takk for raskt svar, men jeg trur jeg skal vente til i mårra! Hyggelig nyttårsbeskjed kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal slå ut fra den dagen du venter mensen. Jeg testet positivt 4-5 dager før ;)

Var du bare skikkelig nysgjerrig, eller kjente du det var noe på gang?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal slå ut fra den dagen du venter mensen. Jeg testet positivt 4-5 dager før ;)

Da er det kanskje håp for meg da! Takk for et godt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du bare skikkelig nysgjerrig, eller kjente du det var noe på gang?

:)

Hadde egentlig lovet meg selv å vente med å teste til ETTER mensen skulle ha kommet, men så måtte jeg til legen pga intense mage/ryggsmerter. Legen visste at vi prøvde å bli gravide, så de testet blod og urin, og jammen var jeg ikke gravid :)

Måtte teste selv med både en Clearblue og strips fra babydreams, og begge deler slo ut, babydreamstesten litt svakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje håp for meg da! Takk for et godt svar!

Lykke til :) Håper du får en fin nyttårsgave! Jeg er ennå helt i skyene over den utrolige julegaven vi fikk! Skulle egentlig hatt mensen på julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Håper du får en fin nyttårsgave! Jeg er ennå helt i skyene over den utrolige julegaven vi fikk! Skulle egentlig hatt mensen på julaften :)

Det var en fin julegave ja! Håper det går bra for dere da! Jeg gleder meg virkelig ti tida som kommer hvis jeg er gravid!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig lovet meg selv å vente med å teste til ETTER mensen skulle ha kommet, men så måtte jeg til legen pga intense mage/ryggsmerter. Legen visste at vi prøvde å bli gravide, så de testet blod og urin, og jammen var jeg ikke gravid :)

Måtte teste selv med både en Clearblue og strips fra babydreams, og begge deler slo ut, babydreamstesten litt svakt.

Testa positivt på morgenen 1. juledag, samme dag som jeg skulle ha mensen. Passet veldig fint. Var julefrokost for den nærmeste familie den morgenen, så da kunne jeg jo formidle min lille romjulsgave.

Lykke til begge to, og meg da :)

Huff, lovte meg selv å ikke bli så klissete, men greier ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt på morgenen 1. juledag, samme dag som jeg skulle ha mensen. Passet veldig fint. Var julefrokost for den nærmeste familie den morgenen, så da kunne jeg jo formidle min lille romjulsgave.

Lykke til begge to, og meg da :)

Huff, lovte meg selv å ikke bli så klissete, men greier ikke la være.

Det er greit å være så klissete!!! Det er en lykkens tid så!.. Du tørte å si det til familien allerede altså... Det gjør ikke jeg! Planlegger å si det i februar, da er det en familiesammenkomst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å være så klissete!!! Det er en lykkens tid så!.. Du tørte å si det til familien allerede altså... Det gjør ikke jeg! Planlegger å si det i februar, da er det en familiesammenkomst!

Er ikke så ofte hjemme og så dro mamma til syden rett etter jul og blir borte til påske.

Har ikke fortalt det til andre, men vil gjerne at de nærmest meg skal vite det også om jeg mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så ofte hjemme og så dro mamma til syden rett etter jul og blir borte til påske.

Har ikke fortalt det til andre, men vil gjerne at de nærmest meg skal vite det også om jeg mister.

Skjønner! Har allerede mista en så jeg orker ikke fortelle det, hvis det skal skje igjen! Kna heller fortelle hvis jeg føler for det om det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Har allerede mista en så jeg orker ikke fortelle det, hvis det skal skje igjen! Kna heller fortelle hvis jeg føler for det om det skjer!

Huff da. Får håpe alt ordner seg denne gangen, da.

Gleder meg til de første 12 månedene er over. Er nervøs hver gang jeg går på do. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Får håpe alt ordner seg denne gangen, da.

Gleder meg til de første 12 månedene er over. Er nervøs hver gang jeg går på do. :)

Jeg å! Er nervøs for i det hele tatt å ta testen for å få vite at jeg kanskje ikke er gravid alikevel!!! Jeg er så usikker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å! Er nervøs for i det hele tatt å ta testen for å få vite at jeg kanskje ikke er gravid alikevel!!! Jeg er så usikker!!!

Skjønner godt at du gruer deg. Men hvis du tar testen i dag og den er positiv, så vet du det. Hvis den er negativ, kan det være for at det kanskje var litt for tidlig å teste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gruer deg. Men hvis du tar testen i dag og den er positiv, så vet du det. Hvis den er negativ, kan det være for at det kanskje var litt for tidlig å teste. :)

Sant nok det! Men jeg er livredd egentlig! Ingen mensen enda i allefall.... Det er så mange tanker som farer gjennom hode!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det! Men jeg er livredd egentlig! Ingen mensen enda i allefall.... Det er så mange tanker som farer gjennom hode!!!

Er ikke bra for ungen at du går å bekymrer deg, vet du! :)

Nei, du får finne ut selv. Bare husk å fortell hva som skjer.

Du får ha lykke til uansett! Håper du havner i septemberklubben du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bra for ungen at du går å bekymrer deg, vet du! :)

Nei, du får finne ut selv. Bare husk å fortell hva som skjer.

Du får ha lykke til uansett! Håper du havner i septemberklubben du og.

Bekymrer meg sikkert unødig mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...