Gjest alive&kicking Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Har gitt flere ganger på telefonen til Røde Kors, men jeg fikk gitt litt til 4 søte barn som kom med børser og viste et glødende engasjement. Nå er lommeboka tom, så jeg får komme meg i minibanken å ta ut mere. Det var så gledelig å gi når det var barn med så stort engasjement. De sang til og med! De blir så glade når vi gir også. Tydelig at de var engasjerte og da var de kanskje 7-8 år gamle. Supert! 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Håper det var bøsser og ikke børser de kom med ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Håper det var bøsser og ikke børser de kom med ;-) LOL 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 "men jeg fikk gitt litt til 4 søte barn som kom med børser og viste et glødende engasjement." Her snakker vi engasjement, ja. Kanskje til og med litt i overkant! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 "men jeg fikk gitt litt til 4 søte barn som kom med børser og viste et glødende engasjement." Her snakker vi engasjement, ja. Kanskje til og med litt i overkant! Hehe! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Hehe! Det funker sikkert bra. Jeg hadde i hvert fall ikke turt å si nei til hemningsløse småsneiper med gunnere. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Det funker sikkert bra. Jeg hadde i hvert fall ikke turt å si nei til hemningsløse småsneiper med gunnere. Røde Kors har skjønt det! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Håper det var bøsser og ikke børser de kom med ;-) Ha ha...godt poeng oppi all elendigheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.