Gå til innhold

Så fikk jeg gitt litt til...

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Har gitt flere ganger på telefonen til Røde Kors, men jeg fikk gitt litt til 4 søte barn som kom med børser og viste et glødende engasjement. Nå er lommeboka tom, så jeg får komme meg i minibanken å ta ut mere. Det var så gledelig å gi når det var barn med så stort engasjement. De sang til og med! De blir så glade når vi gir også. Tydelig at de var engasjerte og da var de kanskje 7-8 år gamle. Supert!

Skrevet

"men jeg fikk gitt litt til 4 søte barn som kom med børser og viste et glødende engasjement."

Her snakker vi engasjement, ja. Kanskje til og med litt i overkant! :)

Skrevet

"men jeg fikk gitt litt til 4 søte barn som kom med børser og viste et glødende engasjement."

Her snakker vi engasjement, ja. Kanskje til og med litt i overkant! :)

Hehe!

Skrevet

Hehe!

Det funker sikkert bra. Jeg hadde i hvert fall ikke turt å si nei til hemningsløse småsneiper med gunnere. :)

Skrevet

Det funker sikkert bra. Jeg hadde i hvert fall ikke turt å si nei til hemningsløse småsneiper med gunnere. :)

Røde Kors har skjønt det! :)

Gjest alive&kicking
Skrevet

Håper det var bøsser og ikke børser de kom med ;-)

Ha ha...godt poeng oppi all elendigheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...