Gå til innhold

Rart forhold?


Gjest meg_e

Anbefalte innlegg

Går til behandler som jeg liker mer og mer. Liker han kjempegodt. Han er forståelsesfull, omtenksom, smart og superhyggelig, har kjempebra humor. Tvers igjennom snill og god. Bestandig. Jeg er intenst glad for at jeg kan snakke med han. Han er den beste og mest medmenneskelige personene jeg har møtt. Digger han. Må smile når jeg ser han selv om jeg er deppa og redd. Han er så snill og forståelsesfull mot meg.

Er det ok å syns sånt om behandlern sin? Eller farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

njae, rart er det ikke. Det er positivt at du har moett et menneske du opplever at du kan aapne deg for og som moeter deg der du er. Jeg ville derimot vaert litt paa vakt slik at du ikke knytter deg fullt og helt til ham.

husk paa at det er hans yrke aa lytte, og du betaler ham for denne tjenesten. Hvilket vil si at det ikke er et gjensidig vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at dette er en ok ting å føle. Det er kjempe bra at du har fått en person du stoler på og kan fortelle ting til.

vær heller takknemlig for at du kjenner det og ikke avsky. jeg har også en slik behandler og er lykkelig over det. vet hvor viktig kemien er!

lykke til videre!

klem, om du vil ha, fra reana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig, faktisk ganske vanlig,at man blir forelsket i behandleren sin, enten det dreier seg om psykolog eller andre typer behandlere. Vet jo ikke om du er forelsket i han, men du burde være klar over at hvis du blir skikkelig forelsket,Vil dette ta mye av din energi, den fokusen du skulle hatt til og bearbeide ting med.Du får fokuset ditt bort fra det du kom for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...