shandy Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Unnskyld at jeg sitter og ler, men jeg ser for meg pinnekjøtt med vannmugger over hele seg! Kanskje butikken har pinnekjøtt i morgen? Jo det er mulig, men det er for sent. Pinnekjøtt må vannes ut natta over før det dampes/kokes (etter smak). Vel, jeg får vel bare kjøpe noe mere kjøttgreier da. Blir nesten koldbord med bare kjøtt og brun saus. Var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg. Flaut er det også, og jeg har ikke tittet på pinnekjøttet engang - dette fordi jeg har laget det så mange ganger før, og har aldri opplevd at det har blitt muggent. Jaja. Godt nytt år iallefall Åsemor! 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Jo det er mulig, men det er for sent. Pinnekjøtt må vannes ut natta over før det dampes/kokes (etter smak). Vel, jeg får vel bare kjøpe noe mere kjøttgreier da. Blir nesten koldbord med bare kjøtt og brun saus. Var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg. Flaut er det også, og jeg har ikke tittet på pinnekjøttet engang - dette fordi jeg har laget det så mange ganger før, og har aldri opplevd at det har blitt muggent. Jaja. Godt nytt år iallefall Åsemor! Godt nytt år! Det blir nok bra allikevel. 0 Siter
Gjest faens oldemor Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Svigermor med tilbehør 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Her har det aldri vært tradisjon på noe bestemt matrett på nyttårsaften. Vi drar til venner og feirer og får servert opp til flere retters middag. Husker ikke hvor mange retter det har vært på det meste. Men minimum 4-retters middag blir det alttid servert. I år vet jeg det skal serveres and som hovedrett. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Vi spiser kalkun, hvis vi er hjemme. 0 Siter
Gjest Posesuppe Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor ikke satse på posesuppe i år, og gi matbudsjettet til flom-ofrene? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hvorfor ikke satse på posesuppe i år, og gi matbudsjettet til flom-ofrene? Maten var allerede kjøpt inn. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Vi har kalkun på julaften. Nyttårsaften har vi noe nytt hvert år. I åre ble det kamskjell til forrett, reinsdyr indrefilet til hovedrett og hjemmelagd is til dessert. 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Risgrøt på dagen og rakfisk+spekemat senere på kvelden. Denne gang ble grøten byttet ut med mat på mac donalds. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.