Gå til innhold

Hvem syr opp gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør de det på en vanlig gardinbutikk som Princess el.l? Eller må jeg til en "sydame"? :-)

Skulle helst hatt lagt opp noen gardiner i løpet av morradagen, ikke det mest ideelle tidspunktet kanskje..

Bor forøvrig i Oslo.

Fortsetter under...

Skrevet

Princess e.l syr gardiner om du vil, men jeg tror neppe du finner noen som gjør det så fort...

Skrevet

Princess e.l syr gardiner om du vil, men jeg tror neppe du finner noen som gjør det så fort...

Skulle bare ha lagt dem opp 10 cm, det kan da ikke ta så lang tid?

Skrevet

Du kan også få kjøpt bånd som du stryker fast for å legge opp gardinene. Det greier du hvis du har et strykejern. Jeg fikk lagt opp buksene mine ved hjelp av det på 10 min. Og jeg er ikke et håndarbeids menneske. Jeg kjøpte det på Princess.

Skrevet

Princess legger opp gardiner som vi kjøper der, men jeg vet ikke om vi kan levere inn andre gardiner der. Jeg måte vente ca en uke før jeg fikk gardinene ferdig opplagt.

Skrevet

Du trenger ikke symaskin engang.

Kjøp fliselin (f***, aner ikke hvordan det skrives) og bruk strykejern - voila!

Fåes kjøpt på IKEA, sikkert også Princess, Kid etc.

Brett opp ermene og bli "orntli'" husmor *hehe*

Annonse

Skrevet

Du trenger ikke symaskin engang.

Kjøp fliselin (f***, aner ikke hvordan det skrives) og bruk strykejern - voila!

Fåes kjøpt på IKEA, sikkert også Princess, Kid etc.

Brett opp ermene og bli "orntli'" husmor *hehe*

vlieselin. Det måtte du da kunne gjette? :)

Gjest sy rselv
Skrevet

Men jøsses..hvis du ikke klarer å sy opp noen gardiner selv er det rart du klarer å skrive et innlegg her på DOL!

Burde være allmenkunnskap!!

Skrevet

Men jøsses..hvis du ikke klarer å sy opp noen gardiner selv er det rart du klarer å skrive et innlegg her på DOL!

Så fint for deg da.

Skrevet

Javel, da mangler jeg visst vesentlig allmennkunnskap jeg også da...

Skrevet

Det tar akkurat like lang tid å legge gardiner opp 10 cm. som 20 cm. En søm er en søm!!

Skrevet

Det tar akkurat like lang tid å legge gardiner opp 10 cm. som 20 cm. En søm er en søm!!

Hvis alternativet er "å sy gardiner", som strom tar som utgangspunkt, så tar det vel strangt tatt kortere tid å legge dem opp.

!!

Mary Poppins
Skrevet

Javel, da mangler jeg visst vesentlig allmennkunnskap jeg også da...

Da er vi to som mangler allmennkunnskap Gemini, hva skal det bli av oss tro ;0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...