Gå til innhold

Tyggis på sofaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få bort tyggis enklest mulig? Får ikke lagt sofaen i fryseren... Må jeg bare pirke, pirke og pirke, eller finnes det noen supertriks?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Gi barna hubba bubba. Den kleber ikke...

Hm....tror du noe av tyggisen har kleba seg til tastaturet mitt????

Skrevet

Gi barna hubba bubba. Den kleber ikke...

Jeg har ingen barn... :P

Gjest alive&kicking
Skrevet

Jeg har ingen barn... :P

tygge hubba bubba selv da...

Gjest alive&kicking
Skrevet

Som du ser av tråden, tror jeg at det har kommet litt av tyggisen din i tastaturet mitt...

Gjest fargehandelen
Skrevet

Prøv å fryse det ned, med is (pakket i plast) før du skraper det av, eller frys det ned med noen typer brannslukningsapparater som sender ut iskaldt pulver (må kontrolleres og etterfylles etterpå, men det bør de jo med jeven mellomrom allikevel).

Eller spør i fargehandelen, de har midler og råd for de fleste flekker.

Skrevet

Som du ser av tråden, tror jeg at det har kommet litt av tyggisen din i tastaturet mitt...

Trodde kanskje du tenkte jeg var tungrodd. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...