Gå til innhold

skal kjøpe ny mobiltlf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå Sony Ericsson T630 - men jeg som er så vant til en gammel og god Nokia - syns den er litt vanskelig - men regningene synker jo da - når jeg ikke syns det er noe moro å sende SMS med den lenger....:)

Skrevet

Jeg har nå Sony Ericsson T630 - men jeg som er så vant til en gammel og god Nokia - syns den er litt vanskelig - men regningene synker jo da - når jeg ikke syns det er noe moro å sende SMS med den lenger....:)

Hvorfor er det problematisk å sende sms med T630?

Skrevet

Hvorfor er det problematisk å sende sms med T630?

Bare det at jeg trykker feil HELE tiden og liker ikek den ordboka som legger seg OPPÅ det jeg skriver - jeg skriver nemlig fortere enn den. OG så er ,ellomrom på høyre tast nede og ikk epå den i midte - så TING SKJER ! hehe

Skrevet

Bare det at jeg trykker feil HELE tiden og liker ikek den ordboka som legger seg OPPÅ det jeg skriver - jeg skriver nemlig fortere enn den. OG så er ,ellomrom på høyre tast nede og ikk epå den i midte - så TING SKJER ! hehe

Du kan få vekk ordbok-lista som legger seg oppå om du vil da, uten at selve ordbok-funksjonen forsvinner.

Kløna! ;-)

Trenger du hjelp, så kan jeg forklare deg hvordan du får den vekk. Jeg har en T610, så det er temmelig like telefoner.

Skrevet

Sitter selv med en 7600 og er rimelig fornøyd, untatt at den er litt skjør, tåler lite og får lett støv her & der.

Men hadde valgt noe innom 7000-serien til Nokia, fordi det er "mote" serien til Nokia og de er kule og ser litt retro ut... Litt dyre da..

Skrevet

Du kan få vekk ordbok-lista som legger seg oppå om du vil da, uten at selve ordbok-funksjonen forsvinner.

Kløna! ;-)

Trenger du hjelp, så kan jeg forklare deg hvordan du får den vekk. Jeg har en T610, så det er temmelig like telefoner.

*hjertebank* Vil du? :)

Skrevet

*hjertebank* Vil du? :)

Når du er inne i en "Skriv ny" melding:

Trykk på "Mer" - Ordforslag - Ikke vis.

Håper menyvalgene heter det samme hos deg, så du finner fram. :-)

Skrevet

det skal jeg jaggu prøve! :-)

...men først kransekake oog kaffe.

Gjest benytter sjansen
Skrevet

kjøp nokia 6230..kjempe tlf og lett å bruke... litt dyr men abselutt verdt det

Skrevet

det virka! - takk! :)

Skrevet

det virka! - takk! :)

Der ser du, må'kke advare mot en fin telefon som Sony Ericsson! :-)

Både min kjære og jeg har hatt mange Ericsson/Sony Ericsson-telefoner, og er bare fornøyde. :-)

Skrevet

Det der var vel i alle fall den 3. mobiltlf. jeg hadde :-)

*S*

jeg hadde først en sån Digiflip? - var det det - med både stort og lite batteri.

Gubben hadde i sin tid en telefon til 40.000,- som det tok et kvarter å montere inn i bilen om man hadde hatt den med seg inn - jeg kjente han ikke den gangen - hehe.....slepbar.

Skrevet

*S*

jeg hadde først en sån Digiflip? - var det det - med både stort og lite batteri.

Gubben hadde i sin tid en telefon til 40.000,- som det tok et kvarter å montere inn i bilen om man hadde hatt den med seg inn - jeg kjente han ikke den gangen - hehe.....slepbar.

Slepbar hadde jeg aldri, men ene sjefen på jobb hadde sånn i bilen sin, som jeg lånte for å gjøre bedriftens ærend på post & bank nesten daglig. Var litt for fristende noen ganger, så måtte jo bare prøve den, men skjønte jo knapt hvordan jeg skulle bruke den, ennå mindre slå den av og dekke over at jeg hadde brukt den... hehe

Skrevet

Slepbar hadde jeg aldri, men ene sjefen på jobb hadde sånn i bilen sin, som jeg lånte for å gjøre bedriftens ærend på post & bank nesten daglig. Var litt for fristende noen ganger, så måtte jo bare prøve den, men skjønte jo knapt hvordan jeg skulle bruke den, ennå mindre slå den av og dekke over at jeg hadde brukt den... hehe

hihi! :)

Skrevet

Sitter selv med en 7600 og er rimelig fornøyd, untatt at den er litt skjør, tåler lite og får lett støv her & der.

Men hadde valgt noe innom 7000-serien til Nokia, fordi det er "mote" serien til Nokia og de er kule og ser litt retro ut... Litt dyre da..

Jeg har også en 7600, tok litt tid å lære å skrive sms i litt tempo, men ellers er telefonen super. Alle tror jeg drasser rundt på et målband...hehe

Super skjerm, og den tåler min behandling så den er ikke så veldig skjør. Den har vært i golvet mange ganger. Den spretter godt...

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...