Gå til innhold

Flomkatastrofen/hvilken organisasjon

Anbefalte innlegg

Gjest medmennesket
Skrevet

Må jeg tenke nøye over hvilken organisasjon jeg overfører sparepengene mine til?

Det er jo så mange kontoer.

Jobber de forskjellig?

Synes det er så vanskelig å tenke på det...

Er det det samme hvem jeg gir til?

Skrevet

gir du til meg har du gjort en tabbe, men gir du til Røde Kors eller Leger Uten Grenser, ja da synes jeg du har gjort et godt valg...

Gjest samarbeid og felles konto
Skrevet

Fra imorgen slår de seg jo sammen til ett kontonummer, så da blir det lettere.

Unntatt Røde Kors da, som av en eller annen (sær??) grunn vil stå for seg selv.

Jeg velger felleskontoen.

Gjest medmennesket
Skrevet

Du kan lese litt om de forskjellige ved å klikke deg inn på de forskjellige organisasjonene, jeg valgte forøvrig å gi til leger uten grenser.

http://www.sol.no/nyheter/artikkel/index.jsp?aid=3106135

Jeg tenkte på dem jeg også.

Men får så utrolig vondt inni meg, føler liksom at "redd barna" navnet blir vondt å velge bort.

Kirkens nødhjelp også....

Nei, jeg får bare ta et valg, det viktigste er å støtte så får jeg leve sparsommelig noen måneder på nyåret.

Fy for et mareritt dette er.

Mine tanker går til alle involverte!

Skrevet

Jeg tenkte på dem jeg også.

Men får så utrolig vondt inni meg, føler liksom at "redd barna" navnet blir vondt å velge bort.

Kirkens nødhjelp også....

Nei, jeg får bare ta et valg, det viktigste er å støtte så får jeg leve sparsommelig noen måneder på nyåret.

Fy for et mareritt dette er.

Mine tanker går til alle involverte!

Det er vanskelig for alle gjør en like viktig jobb men du kan jo dele opp beløpet du har tenkt å gi ;)

Gjest ikke stol på dem
Skrevet

Det meste blir brukt til administrasjon. Det beste er å sende tankeoverføring. Disse organsisasjonene bedriver bare svindel.

Skrevet

Det meste blir brukt til administrasjon. Det beste er å sende tankeoverføring. Disse organsisasjonene bedriver bare svindel.

Ja, alt må være en eneste stor sammensvergelse. Det meste av pengene brukes selvfølgelig på å overvåke deg. Nå kommer de snart og tar deg.

Gjest ikke stol på dem
Skrevet

Ja, alt må være en eneste stor sammensvergelse. Det meste av pengene brukes selvfølgelig på å overvåke deg. Nå kommer de snart og tar deg.

Ja hjelp. Nå ble jeg redd gitt!!

Du må bare innse at de fleste folk har nok med seg selv, det gjelder også dem som driver redningsteam. Et fåtall gjør det av medlidenhet. De fleste gjør det for penga. Du kan innrømme det eller dulle deg inn i egen selvmedlidenhet.

Skrevet

Ja hjelp. Nå ble jeg redd gitt!!

Du må bare innse at de fleste folk har nok med seg selv, det gjelder også dem som driver redningsteam. Et fåtall gjør det av medlidenhet. De fleste gjør det for penga. Du kan innrømme det eller dulle deg inn i egen selvmedlidenhet.

Kjenner noen i Leger uten grenser, og de ville tjent atskillig mye mer hadde de blitt i Norge og jobbet.

Så motivasjonen deres er ihvertfall ikke penger.

Skrevet

For noe forbanna tull!

Skrevet

Jeg valgte kontoen til Leger uten grenser fordi de har så liten administrasjon og jeg vet at de jobber bra og idealistisk. Men jeg greier ikke å la være å putte på bøssene så både Norsk Folkehjelp og Røde Kors har også fått når jeg var ute i dag.

Droppa champagne og konjakk dette nyttåret.

Nyttårsaften i år blir skvettfest. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...