Gjest hvis du ønsker sjekke Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 På følgende adresse ligger en liste over nordmenn, jeg tror det kun dreier seg om de som er på sykehus (de fleste skadet, noen døde). http://203.151.217.23/phuket/dolistbycountry.php?country=NORWAY&start=0&disp=1000 0 Siter
Gjest trafikkanten Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 kom ikke inn på linken Er fordi det er stor trafikk. Jeg kom heller ikke inn første gangen, men bare prøv igjen. 0 Siter
Champagne Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Alle står jo oppført mange ganger, noen opptil 6 ganger..! Betyr det at antallet savnede er mye mindre enn antatt? 0 Siter
tiliti Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Alle står jo oppført mange ganger, noen opptil 6 ganger..! Betyr det at antallet savnede er mye mindre enn antatt? Nei, det betyr at de som er lagt inn på sykehus har blitt registrert opptil flere ganger, disse listene er ikke renskrevet. Listene med savnede (helt andre lister - disse her er jo faktisk funnet) er konstant under full gjennomgang for å fjerne duplikater. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Alle står jo oppført mange ganger, noen opptil 6 ganger..! Betyr det at antallet savnede er mye mindre enn antatt? Er antallet på lista det samme som antallet savnede som er nevnt i avisa, da? Kan umulig tenke meg at de har vært så sløve, men man vet aldri 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.