Gå til innhold

Reklame på tv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er en dårlig reklame. Det han prater om er saker som er vunnet men som må holdes i hevd, en reklame for 2005 hadde det passet bedre at hadde tenkt framover.

Arbeid, deltakelse, utdannelse osv.

Reklamen som sendes er for tilbakeskuende

Vunnet?!? Enten skriver du mot bedre viten, skriver for å provosere eller er fra en annen planet!

Kampen er i gang!

Rettsikkerheten for mennesker med hjelpebehov er 100% avhengig bostedskommunes økonomi og prioritering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169146-reklame-p%C3%A5-tv/#findComment-1116285
Del på andre sider

Gjest tellus2005

Vunnet?!? Enten skriver du mot bedre viten, skriver for å provosere eller er fra en annen planet!

Kampen er i gang!

Rettsikkerheten for mennesker med hjelpebehov er 100% avhengig bostedskommunes økonomi og prioritering.

Jeg skriver ikke for å provosere, men jeg synes ikke gamle kampsaker skal gnåles på som om de ikke er vunnet. En skal vedlike holde de rettigheter en har oppnådd, men nå se framover i kampen for likeverdighet og ikke se bakover på de skritt en har gått

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169146-reklame-p%C3%A5-tv/#findComment-1117713
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...