Gjest KariKruskakli. Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Det er bestemt at vi skal ha fylte avokado, men hva kan vi fylle dem med? (Ikke løk og rømme) Har masse reker i lake, som vi gjerne skulle ha brukt opp. Noen som har noen forslag på hva vi kan blande sammen med rekene? 0 Siter
Gjest jo fetere jo bedre Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 rømme og atter rømme 0 Siter
tiliti Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Jeg bruker ha reker + avokadobåter, litt havsalt og en sitronbåt på toppen. Kanskje en topp majones. Eventuelt med biter av squash, men bruker som regel bare det dersom jeg ikke får tak i moden avokado. Selvfølgelig kan man da også fylle avokado med reker, majones eller avokado-krem og en tvist sitron/havsalt. Ellers har man jo google: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=fylt+avokado&btnG=Search 0 Siter
Gjest fettsuger Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Jeg bruker ha reker + avokadobåter, litt havsalt og en sitronbåt på toppen. Kanskje en topp majones. Eventuelt med biter av squash, men bruker som regel bare det dersom jeg ikke får tak i moden avokado. Selvfølgelig kan man da også fylle avokado med reker, majones eller avokado-krem og en tvist sitron/havsalt. Ellers har man jo google: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=fylt+avokado&btnG=Search majones er Overkill!!. Rømme smaker mye bedre!! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Lettmajones, reker, persille/dill, sitron 0 Siter
tiliti Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 majones er Overkill!!. Rømme smaker mye bedre!! Huff, nå har jeg spist så mye rømme de siste ukene at om jeg ikke ser en rømmeboks igjen på et halvt års tid er det fabelaktig! 0 Siter
Atene Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Sitron- eller limesaft, og masse finhakket koriander. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Sitron- eller limesaft, og masse finhakket koriander. Den tror jeg det må bli. Flaks at jeg kjøpte en plante koriander i går. 0 Siter
Gjest KariKruskakli. Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Lettmajones, reker, persille/dill, sitron Eller kanskje denne? Får snakke med mannen min. Han lager maten i dag. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 rømme og atter rømme Blanding av rømme og majones, eller creme fraiche og majones. 0 Siter
Gjest fettsuger Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Huff, nå har jeg spist så mye rømme de siste ukene at om jeg ikke ser en rømmeboks igjen på et halvt års tid er det fabelaktig! ja, det er jo smak og behag. Men rømme er liksom litt friskere og syrligere enn majones som kan bli for mektig sammen med avocado. Går jo an å blande 50/50 da ; ) 0 Siter
tiliti Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 ja, det er jo smak og behag. Men rømme er liksom litt friskere og syrligere enn majones som kan bli for mektig sammen med avocado. Går jo an å blande 50/50 da ; ) Jeg har brukt å ha en liten krøll på størrelse med en tommelfingernegl. Hehe. Skal mye til før det blir for mektig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.