Gå til innhold

Det kommunistiske manifest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...in a nutshell:

http://www.antipsykopat.org/bilder/250px-Korea.jpg

Bildets undertekst:

Glødende rød soldat fra Nord-Korea knuser amerikanske Capitol. Det er ingen tvil om hvem det er som har vært så uheldig å bli uttropt til den nødvendige fienden for det Nord-Koreanske kommunistpartiets totalitære skrekkregime - i dette stykket anti-amerikansk propaganda. Vi vet for lite om Nord-Korea her på berget til å kunne bedømme det rettferdig når Bush utroper regimet til et ondskapens regime. Ingen illusjon har gjort mer skade enn denne sosialistiske fattigmannstrøsten at alt som er galt i verden skyldes fattigdom, at fattigdommen skyldes kapitalisme, og at kapitalismens høyborg er USA, og at USA derfor er årsaken til all elendighet i denne verden.

hæppi nju jer

Gjest Kva er det du meiner?
Skrevet

Eg skjønar deg ikkje.

Meiner du at dei fatige landa hadde vore like krigslystne om dei hadde vore rikare?

Meiner du at fatigdomen ikkje gjev ein grunn til uro og misnøye?

Meiner du at amerikanarane ikkje er kriglystne, men at Bush er det?

Meiner du at kapitalismen er den einaste retninga vi bør gå i?

Meiner du at kommunisme er synonymt med idioti?

Eg trur du må tala meir tydeleg dersom slike dummingar som meg skal ha noko nytte av innlegga dine.

Skrevet

Eg skjønar deg ikkje.

Meiner du at dei fatige landa hadde vore like krigslystne om dei hadde vore rikare?

Meiner du at fatigdomen ikkje gjev ein grunn til uro og misnøye?

Meiner du at amerikanarane ikkje er kriglystne, men at Bush er det?

Meiner du at kapitalismen er den einaste retninga vi bør gå i?

Meiner du at kommunisme er synonymt med idioti?

Eg trur du må tala meir tydeleg dersom slike dummingar som meg skal ha noko nytte av innlegga dine.

Det var fryktelig mange spørsmål på en gang, og er vel et klart bevis på at en dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare. (no offence)

Du må nok stille spørsmålene dine annerledes dersom slike glupinger som jeg skal ha noen mulighet til å svare på dem. Dette går jo i samme takt som «har du sluttet å slå din kone - ja eller nei».

Men sånn helt kort summering; kommunisme er synonymt med fattigdom og undertrykkelse av annerledes tenkende, og kommunister har en egen evne til å bebreide andre for den fiaskoen denne ideologien har ført til.

Kapitalismen og demokrati er det eneste som kan få hjulene til å gå rundt; det klasseløse samfunnet og syndikalismen er post-kommunistisk utopi som beviselig har feilet, men som forsøker å trekke politiske veksler på «fredsbevegelser», «miljøvern» eller tale såkalte «undertryktes» sak i Midtøsten og Afrika. (AAPSO og WPC)

Personlig setter jeg pris på «krigslysten» hos amerikanerne, de har raket kastanjene ut av ilden for et middelaldersvart Europa to ganger i løpet av et århundre, og gjør den jobben FN skulle gjort for mange år siden i Irak.

Var det tydelig nok?

Gjest Kva er det du meiner?
Skrevet

Det var fryktelig mange spørsmål på en gang, og er vel et klart bevis på at en dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare. (no offence)

Du må nok stille spørsmålene dine annerledes dersom slike glupinger som jeg skal ha noen mulighet til å svare på dem. Dette går jo i samme takt som «har du sluttet å slå din kone - ja eller nei».

Men sånn helt kort summering; kommunisme er synonymt med fattigdom og undertrykkelse av annerledes tenkende, og kommunister har en egen evne til å bebreide andre for den fiaskoen denne ideologien har ført til.

Kapitalismen og demokrati er det eneste som kan få hjulene til å gå rundt; det klasseløse samfunnet og syndikalismen er post-kommunistisk utopi som beviselig har feilet, men som forsøker å trekke politiske veksler på «fredsbevegelser», «miljøvern» eller tale såkalte «undertryktes» sak i Midtøsten og Afrika. (AAPSO og WPC)

Personlig setter jeg pris på «krigslysten» hos amerikanerne, de har raket kastanjene ut av ilden for et middelaldersvart Europa to ganger i løpet av et århundre, og gjør den jobben FN skulle gjort for mange år siden i Irak.

Var det tydelig nok?

Du tek feil. Spørsmåla eg stilte gav seg sjølve etter dei påstandane du kom med.

” kommunisme er synonymt med fattigdom og undertrykkelse av annerledes tenkende, og kommunister har en egen evne til å bebreide andre for den fiaskoen denne ideologien har ført til”

Kva med muselmennene nede i u-landa? Er dei kommunistar alle i hop?

Kva med arabarane. Dei Hitlertyskland med rette kalla sine ideologiske vener. Var dei kommunistar og?

”Kapitalismen og demokrati er det eneste som kan få hjulene til å gå rundt”;

Tenkte eg det ikkje! Du har vel ei uprøva barnetru og du, vesleguten? Ei slik ei som ikkje har nokon verdi anna enn til Jul og 17.mai?

Eg sluttar av med å sitera deg på det aller værste. Det er faktisk so ille at det knapt fins nokon her i landet som orkar å kommentera det. Eg orkar i alle fall ikkje:

”Personlig setter jeg pris på «krigslysten» hos amerikanerne, de har raket kastanjene ut av ilden for et middelaldersvart Europa to ganger i løpet av et århundre, og gjør den jobben FN skulle gjort for mange år siden i Irak.”

”Var det tydelig nok? ”

Absolutt! Dette var meir enn tydeleg nok. Eg er samd med Andor. Du er berre ein tosk.

Skrevet

Du tek feil. Spørsmåla eg stilte gav seg sjølve etter dei påstandane du kom med.

” kommunisme er synonymt med fattigdom og undertrykkelse av annerledes tenkende, og kommunister har en egen evne til å bebreide andre for den fiaskoen denne ideologien har ført til”

Kva med muselmennene nede i u-landa? Er dei kommunistar alle i hop?

Kva med arabarane. Dei Hitlertyskland med rette kalla sine ideologiske vener. Var dei kommunistar og?

”Kapitalismen og demokrati er det eneste som kan få hjulene til å gå rundt”;

Tenkte eg det ikkje! Du har vel ei uprøva barnetru og du, vesleguten? Ei slik ei som ikkje har nokon verdi anna enn til Jul og 17.mai?

Eg sluttar av med å sitera deg på det aller værste. Det er faktisk so ille at det knapt fins nokon her i landet som orkar å kommentera det. Eg orkar i alle fall ikkje:

”Personlig setter jeg pris på «krigslysten» hos amerikanerne, de har raket kastanjene ut av ilden for et middelaldersvart Europa to ganger i løpet av et århundre, og gjør den jobben FN skulle gjort for mange år siden i Irak.”

”Var det tydelig nok? ”

Absolutt! Dette var meir enn tydeleg nok. Eg er samd med Andor. Du er berre ein tosk.

«-Eg er samd med Andor.-»

Ja, det visste jeg vel i utgangspunktet, psykopater stiller ikke spørsmål fordi de er interessert i svarene, insinuasjonene ligger implisitt i spørsmålene.

Påtattidioti, eller fyllerør fra deg igjen?

Gjest Ler høyt og lenge av sånne folk...
Skrevet

Øhm...har du krøpet til korset Kahn? Hvis jeg ikke husker feil tok du farvel med Doktoronline med brask og bram for noen måneder siden, men som den ynkryggen du er klarte du ikke å følge opp ditt eget valg? Ingen andre som gadd høre på deg kanskje? Tvunget tilbake til hjorden din? hehe vel vel...

Skrevet

Øhm...har du krøpet til korset Kahn? Hvis jeg ikke husker feil tok du farvel med Doktoronline med brask og bram for noen måneder siden, men som den ynkryggen du er klarte du ikke å følge opp ditt eget valg? Ingen andre som gadd høre på deg kanskje? Tvunget tilbake til hjorden din? hehe vel vel...

Nah, som den frie og uavhengige sjelen jeg er, så ser jeg ingen grunn til å boikotte meg selv. Dessuten har jeg bredbånd og tid til overs, så hvorfor skulle jeg ikke bruke det til det som passer meg?

At det irriterer psykopatene passer meg fint. Og det er en ren tilfredsstillelse å se at feigingene ikke tør å briske med signaturen sin synlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...