Gå til innhold

Øyenbryn

Anbefalte innlegg

Gjest øyenbryn
Skrevet

Jeg har ganske lange øyenbryn, bør jeg klippe dem? Hvordan bør jeg eventuelt gjøre det? Takk for hjelp..

Skrevet

Jeg ville ring en frisør eller en hudsalong og fått en time. Da napper de for deg, og så får du samtidig råd om hvordan du skal vedlikeholde det selv senere.

(Koster ca 200-300 kr)

Skrevet

Jeg ville ring en frisør eller en hudsalong og fått en time. Da napper de for deg, og så får du samtidig råd om hvordan du skal vedlikeholde det selv senere.

(Koster ca 200-300 kr)

Det koster da ikke mer enn en 80-100 kroner, hvertfall ikke her hvor jeg bor.

Skrevet

...der du bor ja.....

Skrevet

...der du bor ja.....

...skuller`u bli svær i kjeften nå eller....?

Skrevet

Du har sikkert rett. Jeg pleier å farge både bryn og vipper i samme slengen, og da blir det jo litt dyrere ...

Skrevet

(Koster ca 200-300 kr)

Jøss og jøss for en pris! Jeg fikk det gjort sist i en av Oslos dyreste salonger (latskapen lenge leve, det ligger i første etasje på jobben), men betalte da bare 150,- for øyenbrynene.

Og på Kløfta betalte jeg 90,-

Skrevet

Du bør ordne øyebrynene hos hudpleier eller i frisørsalongen. Prisene varier veldig. For farge og napping betaler jeg 120kr. i en liten hudpleiesalong, 200kr. i en noe større(Oslo og Lørenskog), og Magic tok 250kr. i en Østfoldby i sommer, det var dyrt synes jeg. Voksing istedet for napping koster gjerne en hundrelapp ekstra.

Hvor lenge fargen holder synes jeg er veldig forskjellig, men synes da den bør holde i 3 uker ihvertfall når man først koster på seg dette. Pent blir det, får jo en fin fasong og det er lettvint å slippe å stå med blyanten hver morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...