Gå til innhold

Øyesmerter når jeg er sliten

Anbefalte innlegg

onlinepasient

Hei

Jeg er en mann på 37 år som i den senere tid har hatt litt trøbbel med det ene øyet. Det opptrer spesielt når jeg er sliten eller har sovet lite i løpet av natten. Det kjennes ut omtrent som om jeg skulle ha fått et lite rift på øyet, og det er smertefult å blunke. Denne smerten vedvarer inntil en time etter at jeg har stått opp før den forsvinner. Det er alltid det samme øyet som er vondt.

Er det noen som har en tips om hva dette kan være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16916-%C3%B8yesmerter-n%C3%A5r-jeg-er-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Trolig er du plaget med tørre øyne.prøv reseptfrie øyedråper, såkalt kunstig tårevæske. Fordel å dryppe idet du åpner øynene om morgenen. Unngå tørr inneluft og mye stirring oppover mot dataskjerm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...