Gå til innhold

Nyttårsforsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt noe særlig med nyttårsforsetter, men nå leste jeg noe som jeg hørtes fint ut og bedre enn disse forsettene:

Sett deg ned en gang i dag da du har litt tid for deg sjøl og skriv to lister: en over hva du er takknemlig for hendte deg i året som gikk (det vil også si ting du i øyeblikket syntes var vonde, eller skuffende, men som på sikt viste seg å være positivt for deg som person). Det er viktig å ta denne lista først.

Så skriver du ei liste over hva du håper skal skje deg, eller hva du skal få til å skje deg - i året som kommer.

Jeg tror at man, ubevisst i alle fall, kan komme til å få innflytelse på egen skjebne mer enn om man ikke hadde skrevet dette ned.

Handler om fokusering, da. Og litt ettertanke. det er det jeg (gubben og jeg) skal gjøre i kveld: tenke litt etter, tror jeg. Med den flaska med champagne vi har kjøpt til det formålet. Som INGEN kan ha unlatt å merke seg, har jeg en forferdelig visushoste!!! og vil derfor ikke ha satt opp raketter uansett, men et stjerneskudd eller to på verandaen skal jeg nok unne meg.

Og alle drittungene på åsen for de nyrike (som vi har god utsikt til) svir nok av lommepengene sine i kveld som alle nyttårskvelder før, uansett hva som har skjedd på den internasjonale arenaen.

Forøvrig PLEIER jeg ikke synge Deilig er jorden på denne kvelden, men tiol trøst kunne jeg jo ha gjort det, om jeg altså ikke HOSTA SÅ FÆLT!

Skrevet

Hehe, begynte å lese innlegget uten å se hvem som hadde skrevet det, men da jeg kom til hosten, så skjønte jeg at det arv deg ;-)

Har aldri hatt særlig med nyttårsforsetter, men skal jammen meg lage sånne lister!

Ha en fin nyttårsaften og god bedring med hosten!

Mvh

Skrevet

Jeg gjorde det en gang og det virket. Så det er nok noe med bevisstgjøringen. Jeg blir også til å gjøre det i kveld.

Nytt år, blanke ark.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...