Gyda Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Du anbefalte en kjøttdeigvariant i kalkunen - og dum som jeg er: Kjøttdeigen skal vel ikke stekes før den puttes inni? Hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 NEI!!! den skal bare krydres og blandes med alt det andre og stappes rå inn i fuglen Det som blir til overs kan du steke i en form ved siden av . blir liksom en litt tørr kjøttpudding, husk fuglen står leeeenge i ovnen så det blir stekt! Når skal jeg komme? *sikle* Og FLØTESAUS til da! 0 Siter
Gyda Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 NEI!!! den skal bare krydres og blandes med alt det andre og stappes rå inn i fuglen Det som blir til overs kan du steke i en form ved siden av . blir liksom en litt tørr kjøttpudding, husk fuglen står leeeenge i ovnen så det blir stekt! Når skal jeg komme? *sikle* Og FLØTESAUS til da! Neida, jeg var i grunn nesten helt sikker på at den skulle brukes rå (skulle vel bare mangle om den ikke blir stekt ett så lang tid ...) Fløtesaus skal bli - jeg tempererer rødvinen, og alt skal stå klart ved 18-tiden tenker jeg. Velkommen! 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Neida, jeg var i grunn nesten helt sikker på at den skulle brukes rå (skulle vel bare mangle om den ikke blir stekt ett så lang tid ...) Fløtesaus skal bli - jeg tempererer rødvinen, og alt skal stå klart ved 18-tiden tenker jeg. Velkommen! TAkk! - - skal stryke press i strømpebuksa! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Neida, jeg var i grunn nesten helt sikker på at den skulle brukes rå (skulle vel bare mangle om den ikke blir stekt ett så lang tid ...) Fløtesaus skal bli - jeg tempererer rødvinen, og alt skal stå klart ved 18-tiden tenker jeg. Velkommen! *sikler* gjoer plass til en til! 0 Siter
Gyda Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 *sikler* gjoer plass til en til! Nå kom jeg litt seint i gang - så det vil vel ta enda en halv times tid - men SÅ! I mellomtida dekker gubben bordet og ordner resten, så da er jo dette det aller beste venterommet! Bare kom! 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Nå kom jeg litt seint i gang - så det vil vel ta enda en halv times tid - men SÅ! I mellomtida dekker gubben bordet og ordner resten, så da er jo dette det aller beste venterommet! Bare kom! Har juleskinke i ovnen på 3 timen - tror den må ha vært litt frossen i midten -for den kjernetemperaturen er lav gitt! Vi får heller spise seint og ta livet med ro her på DOL :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Nå kom jeg litt seint i gang - så det vil vel ta enda en halv times tid - men SÅ! I mellomtida dekker gubben bordet og ordner resten, så da er jo dette det aller beste venterommet! Bare kom! *neier takknemlig* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.