Gå til innhold

Burde jeg ikke få en reaksjon?


Liletulla

Anbefalte innlegg

Bestefaren min døde for et par dager siden. resten av famillien griner å er utrolig triste. jeg merker ikke noe sorg. blir bare fraværende. Sån var det sist når morfar døde også. skal det være sån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var jeg også da min bestfar døde - etter et par måneder gikk det opp for meg at jeg ALDRI mer vile få se han - og da gråt jeg litt -men det var aldri de store "riktige" følelsene jeg trodde jeg skulle ha. Min bestefar ga meg en klem og tok farvel en dag,(onsdag) han ga aldri klem'er, og jeg ble litt brydd og sa; "vi ses jo igjen på lørdag, bestefar!" - og han sa bare; "jeg tror ikke det"......lørdag morgen fant de ham død - han var ikke syk eller noe . . men han må ha visst det.

Jeg tror bestefar fikk dø slik han ville, og jeg tenker på han sånn dann og vann, med glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...