Gjest Shira12 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Noen som har en god oppskrift på eggesalat til meg? Jeg lagde med egg, skinke, purre, majones og rømme en gang før, men det ble så flytendes, slik at den var vanskelig og spise, men den var god på smak. Noen flinke "kokker" er som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Det er det vi pleier å ha i vår eggesalat også, og som din, er den veldig tynn.. Det løste vi bare med å ha i mer fyll :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Det er det vi pleier å ha i vår eggesalat også, og som din, er den veldig tynn.. Det løste vi bare med å ha i mer fyll :-) Det var ikke så dumt, det kan jeg jo prøve. Takk for hjelp! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Oh! Det kom jeg på nå.. Er godt med litt eple også oppi.. Gjerne et syrlig et.. Nam 0 Siter
Nikki Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Denne er kjempegod! Jeg pleier å ha litt mer eple enn det står i oppskriften, og ca 6 skiver sylteagurk. 4 hardkokte egg 1 eple 1 pk lettmajones litt purreløk litt sylteagurk 2 ss sylteagurksaft Skill eggehvitten fra plommen. Skjær eggehvitten i små biter. Mos plommen i majonesen. Skjær eple, purre og sylteagurk i små biter. Bland alt. Krydre med salt og pepper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.