Gå til innhold

Bading 1.nyttårsdag...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sannelig på om jeg skal finne på noe helt nytt år, eller rettere sagt, neste år.

Var på solastranden idag, og det var vakkert med solskinn og glitrende sandstrand...så kom jeg på hvor moro det ville være å bade akkurat nå. Rett uti, og rett inn på land igjen. For moro skyld.

Noen minutter etter at jeg har sagt dette, kom en gjeng som sprang uti og badet. Det så utrolig gøy ut, og jeg ble enda mer kicket igang med tanken på bading rundt nyttår...

Kanskje imorgen formiddag, kanskje det kunne være en morsom ting å gjøre første dagen i det nye året...? hehe, får se hvordan været er imorgen da, og om jeg tør eller ikke.

Kanskje...

hilsen en nyttårsoppglødd

Skrevet

Ah! Det høres iiiskaldt, deilig og forfriskende ut! En frisk start på et nytt år i alle fall!

Du får passe på å ha en heia-gjeng på stranda med varme tepper og te ;-)

Har vært på Solastranden en gang på sommeren, og der er kjempefint der! Litt annen natur enn her i "bøgda" i alle fall!

Godt Nytt År :-)

Skrevet

Ah! Det høres iiiskaldt, deilig og forfriskende ut! En frisk start på et nytt år i alle fall!

Du får passe på å ha en heia-gjeng på stranda med varme tepper og te ;-)

Har vært på Solastranden en gang på sommeren, og der er kjempefint der! Litt annen natur enn her i "bøgda" i alle fall!

Godt Nytt År :-)

hehe, ja, jeg tenkte å ta med både håndkle og ullteppe.

Har så lyst til å gjøre noe sprøtt, finne på noe. Og dette har jeg tenkt på et par ganger, og nå idag fikk jeg nesten litt adrenalinkick av tanken.

Kanskje det blir et nyttårsbad - -

Nå har jeg ihvertfall muligheten, i motsetning til da vi bodde i innlandet østpå ;)

Skrevet

bade? friviilig? i minus 30 grader? GROESS!

Her er det ikke minusgrader. Her er det noen plussgrader, vi bor jo ikke på østlandet lenger ;)

Skrevet

Her er det ikke minusgrader. Her er det noen plussgrader, vi bor jo ikke på østlandet lenger ;)

er er det ogsaa flere plussgrader men jeg holder meg til badekar jeg.

Godt nytt aar amber :)

Skrevet

Har så lyst til å gjøre noe sprøtt, finne på noe. Og dette har jeg tenkt på et par ganger, og nå idag fikk jeg nesten litt adrenalinkick av tanken.

Nå har jeg ihvertfall muligheten, i motsetning til da vi bodde i innlandet østpå ;)

Hvor bor du hen nå amber?

Skrevet

Kunne jo hakket hull i tjernet ved Folkehøgskolen, da ;-)

Skrevet

Du har begynt å drekke skjønner jeg?

(BRRRR)

Et øyeblikks overmot var det ihvertfall. Jeg har revurdert litt idag, skjønner du ;)

Skrevet

Godt nytt år! :)

Godt nyttår :)

Fikk ikke noen med på dette her heller, litt kjipt å være alene om det.

Overmotet fra igår er ikke å finne idag *leter og leter*

Kanskje det blir skøyter isteden ;)

Skrevet

Hvor bor du hen nå amber?

Bor i stavangerområdet. :)

Skrevet

Kunne jo hakket hull i tjernet ved Folkehøgskolen, da ;-)

*ler* ja, du sier noe.

De eneste som hakker hull der, er jo de som sitter og isfisker. I timesvis...skjønte aldri helt stasen med det, men.

;)

Har bestemt meg for å gå på skøyter isteden, jeg ;)

Mary Poppins
Skrevet

Bor i stavangerområdet. :)

Du gjør det ja, var helt sikker på at du bodde på østlandet jeg, men man kan ikke få med seg alt:) Godt nyttår forresten!!

Skrevet

Du gjør det ja, var helt sikker på at du bodde på østlandet jeg, men man kan ikke få med seg alt:) Godt nyttår forresten!!

Godt nyttår :)

Jeg har bodd på østlandet, men flyttet tilbake hit for litt over et år siden.

Så du tok ikke så ille feil ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...