Sør Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Gi opp. Denne fanatsike dyrehateren (som antagelig ble bitt av en puddel som liten gutt) godtar ikke all verdens dokumentasjon for at dyr måtet ha noen egenskaper som er bedre utviklet enn menneske(dyret) som ifølge ham er overorndet alle andre levende vesner. I følge ham har antagelig ørner dårliger syn og hunder dårligere luktesans enn ham selv. Nåja - de har nok bedre utviklet hjerne enn deg, Morsk. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Nei, men de har da heller ikke brukt tid på å lete etter døde dyr i ubebodde områder! Med vennlig hilsen Som jeg har skjønt, letes det i ubebodde områder også. Synes du ikke det er rart det ikke er sett et eneste dødt eller skadet dyr etter tragedien? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Gi opp. Denne fanatsike dyrehateren (som antagelig ble bitt av en puddel som liten gutt) godtar ikke all verdens dokumentasjon for at dyr måtet ha noen egenskaper som er bedre utviklet enn menneske(dyret) som ifølge ham er overorndet alle andre levende vesner. I følge ham har antagelig ørner dårliger syn og hunder dårligere luktesans enn ham selv. Ja, jeg bør vel gi opp ;-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Nåja - de har nok bedre utviklet hjerne enn deg, Morsk. Jepp, på mange områder har de som sagt det. Nettopp mitt og sikkert Eizoze sitt poeng også. Så hva er det da du kverulerer om? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Ja, jeg bør vel gi opp ;-) Jepp. Det er vondt å bivånde hva et hundebitt eller katteklor man påføres som liten, kan medføre av traumer i voksen alder. Nå er det vel desverre for sent å tro at det blir bedre med alderen også.. 0 Siter
Sør Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Som jeg har skjønt, letes det i ubebodde områder også. Synes du ikke det er rart det ikke er sett et eneste dødt eller skadet dyr etter tragedien? Hei, Jeg tror ikke at det ikke er et eneste dyr. Jeg tror det er noen som har påstått det, og så har det plutselig blitt en "vedtatt sannhet", uten at noen har sjekket fakta. Men om det nå var fakta, så regner jeg med at dyrene simpelthen er mer vare for vibrasjoner enn det mennesker er, og derfor har trukket "innover"/oppover, på samme måte som fugler flyr lavere når det er lavtrykk (uten at noen synes det er mystisk). Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Hei, Jeg tror ikke at det ikke er et eneste dyr. Jeg tror det er noen som har påstått det, og så har det plutselig blitt en "vedtatt sannhet", uten at noen har sjekket fakta. Men om det nå var fakta, så regner jeg med at dyrene simpelthen er mer vare for vibrasjoner enn det mennesker er, og derfor har trukket "innover"/oppover, på samme måte som fugler flyr lavere når det er lavtrykk (uten at noen synes det er mystisk). Med vennlig hilsen Applaus! endelig ser det ut til at poenget er fattet. Hvem skrev forresten at det var noe mystisk i dette? 0 Siter
Sør Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Applaus! endelig ser det ut til at poenget er fattet. Hvem skrev forresten at det var noe mystisk i dette? Så fint at du endelig fattet det da, morsk. Velkommen etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.