Gå til innhold

Ingen ville dyr funnet døde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi opp. Denne fanatsike dyrehateren (som antagelig ble bitt av en puddel som liten gutt) godtar ikke all verdens dokumentasjon for at dyr måtet ha noen egenskaper som er bedre utviklet enn menneske(dyret) som ifølge ham er overorndet alle andre levende vesner.

I følge ham har antagelig ørner dårliger syn og hunder dårligere luktesans enn ham selv.

Nåja - de har nok bedre utviklet hjerne enn deg, Morsk.

Skrevet

Nei, men de har da heller ikke brukt tid på å lete etter døde dyr i ubebodde områder!

Med vennlig hilsen

Som jeg har skjønt, letes det i ubebodde områder også. Synes du ikke det er rart det ikke er sett et eneste dødt eller skadet dyr etter tragedien?

Skrevet

Gi opp. Denne fanatsike dyrehateren (som antagelig ble bitt av en puddel som liten gutt) godtar ikke all verdens dokumentasjon for at dyr måtet ha noen egenskaper som er bedre utviklet enn menneske(dyret) som ifølge ham er overorndet alle andre levende vesner.

I følge ham har antagelig ørner dårliger syn og hunder dårligere luktesans enn ham selv.

Ja, jeg bør vel gi opp ;-)

Skrevet

Nåja - de har nok bedre utviklet hjerne enn deg, Morsk.

Jepp, på mange områder har de som sagt det. Nettopp mitt og sikkert Eizoze sitt poeng også.

Så hva er det da du kverulerer om?

Skrevet

Ja, jeg bør vel gi opp ;-)

Jepp. Det er vondt å bivånde hva et hundebitt eller katteklor man påføres som liten, kan medføre av traumer i voksen alder.

Nå er det vel desverre for sent å tro at det blir bedre med alderen også..

Skrevet

Som jeg har skjønt, letes det i ubebodde områder også. Synes du ikke det er rart det ikke er sett et eneste dødt eller skadet dyr etter tragedien?

Hei,

Jeg tror ikke at det ikke er et eneste dyr. Jeg tror det er noen som har påstått det, og så har det plutselig blitt en "vedtatt sannhet", uten at noen har sjekket fakta.

Men om det nå var fakta, så regner jeg med at dyrene simpelthen er mer vare for vibrasjoner enn det mennesker er, og derfor har trukket "innover"/oppover, på samme måte som fugler flyr lavere når det er lavtrykk (uten at noen synes det er mystisk).

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Jeg tror ikke at det ikke er et eneste dyr. Jeg tror det er noen som har påstått det, og så har det plutselig blitt en "vedtatt sannhet", uten at noen har sjekket fakta.

Men om det nå var fakta, så regner jeg med at dyrene simpelthen er mer vare for vibrasjoner enn det mennesker er, og derfor har trukket "innover"/oppover, på samme måte som fugler flyr lavere når det er lavtrykk (uten at noen synes det er mystisk).

Med vennlig hilsen

Applaus! endelig ser det ut til at poenget er fattet.

Hvem skrev forresten at det var noe mystisk i dette?

Skrevet

Applaus! endelig ser det ut til at poenget er fattet.

Hvem skrev forresten at det var noe mystisk i dette?

Så fint at du endelig fattet det da, morsk. Velkommen etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...