Gå til innhold

NHD - hvordan løse konflikt?


Gjest Frustrert venn, eller uvenn som enkelte vil si

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert venn, eller uvenn som enkelte vil si

Hei

godt nytt år forresten

Har ei venninne jeg ble kjent med på psykiatrisk for ca et år siden. kaller henne for Inger her, hun har nå lagt meg for hat fordi jeg har oppdaget at hun går rundt og sier ting om meg til en annen venninne av oss. Kaller henne Anna. Som Inger forøvrig ble kjent med igjenom meg. Det samme har hun gjort til meg. Gått sagt at Anna har sagt det og det om deg. Og så har ingen ting av det vært sant.

Jeg og Anna sa til henne at vi ville snakke med henne om det i går. At vi som de voksne menneskene vi er kunne sette oss ned, snakke ut om dette å få det ut av verden, hvorpå hun ba oss dra til hælvete. Anna derimot prøver hun nå å manipulere over på sin side å kaller henne lille søte englelen sin og sånt. Tidlgere når hun har vært sint på Anna har hun brukt meg på akkurt samme måten. så vi ser jo begge to at det er et mønster her. så vi har blitt enige om at ingen av oss skal møte henne før ho vil snakke med oss begge to. For ho er veldig sånn, vel hva skall en si?? glad i å ha styringa over folk. Det samme ser vi også gjenntar seg ovenfor to andre hun kjenner. hvor ho ene omtrent dilter etterho og Inger bare bruker ho for å bli kjent med Nina som ho syns er mye kulere å morsommere å være sammen med. Vi er da de eneste vennene ho har her i byen.

Å mye annet ho har sagt til Anna har vi avslørt som ren løgn fordi h har sendt sms til slektninger av meg, og benekter at hun har dette. Men min slektning har mld fra henne på sin mobil ennå.

Hvordan skal vi løse dette når hun nekter å snakke med oss???

Å til Anna sier hun at hun regner med at hun ikker hører mer om dette...

Å jeg får høre at vi er uvenner. Trodde dette var noe en drev med i barnehagen, ikke når en er over 20 år....

ha ei fin nyttårs feiring... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frustrert venn, eller uvenn som enkelte vil si

Jeg ville kuttet kontakten med denne venninnen fra psykehuset. Høres ikke ut som et sunt vennskap.

Hu e liksom sååå mye friskere en mæ å e liksom kurert fra borderline diagnosen sin??? YEAH right...

Godt nytt år te dæ også

KLEM !!!

Ska no i allefall ha de triveli i kveld

UTEN ho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Hu e liksom sååå mye friskere en mæ å e liksom kurert fra borderline diagnosen sin??? YEAH right...

Godt nytt år te dæ også

KLEM !!!

Ska no i allefall ha de triveli i kveld

UTEN ho...

Oppfør dere voksent dere to ihvertfall. Vær stødige og ikke la dette gå så mye innpå dere at dere må styre mye om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...