Gå til innhold

Nyttår uten feiring..


Gjest feminina_26

Anbefalte innlegg

Gjest feminina_26

Er det flere der ute som ikke orker å menge seg med folk, selv om det er selveste kvelden?

Selv er jeg bånn sliten, deppa, og har gitt hvite løgner ang i kveld til alle som har henvendt seg til meg for å dra meg med ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig det ER best hjemme, jeg! (- selv om jeg nok er litt lettere til sinns enn deg...)

Synes det er helt legitimt å kutte ut feiringer en ikke ønsker å delta i!

Men - jeg synes det er bra om en kan hold fokus på å gjøre noe en har lyst til/noe som blir hyggelig for en selv, og ikke bli destruktiv i "aleneheten"/"ensomheten"!

Håper du kan kose deg litt i kveld - selv om du ikke feirer!

(Vil også minne om at her er alkohol, sex og svinekjøtt ofte forbundet med feiring. I Irak blir muslimske fanger torturert med de samme tingene...)

Gode tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feminina_26

Synes egentlig det ER best hjemme, jeg! (- selv om jeg nok er litt lettere til sinns enn deg...)

Synes det er helt legitimt å kutte ut feiringer en ikke ønsker å delta i!

Men - jeg synes det er bra om en kan hold fokus på å gjøre noe en har lyst til/noe som blir hyggelig for en selv, og ikke bli destruktiv i "aleneheten"/"ensomheten"!

Håper du kan kose deg litt i kveld - selv om du ikke feirer!

(Vil også minne om at her er alkohol, sex og svinekjøtt ofte forbundet med feiring. I Irak blir muslimske fanger torturert med de samme tingene...)

Gode tanker til deg!

Hei.

Joda, skal passe på at det ikke blir destruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. er desverre syk så kan ikke feire så mye, men det nye året er her snart uansett:)

Godt nyttår! Håper du får ønsker oppfylt og nye energi i 2005.

*klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massehysteri

Driter i hele feiringa. Hvorfor er vi så opphengt i å være akkurat lik alle andre?

Så lenge man har det godt med seg selv kan man feire hvordan man vil, eller la vær. Sitter her i dongeribukser..ikke pynta, men har hatt et godt måltid mat, god drikke..og koser oss og slapper av. Null stress. Hva andre gjør er oss revnende likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, selv har jeg ikke noe valg, da jeg ikke har noen å feire sammen med, og da orker jeg heller ikke oppsøke utesteder el.l. for å "feire" heller. Og jeg ser ikke helt problemet med å være alene julaften og nyttårsaften, når jeg er alene de andre 362 andre dagene i uken liksom. Litt OK også egentlig, jeg går gjennom hele året ellers alene, så det er like greit å gå inn i det nye året alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vaert daarlig en stund naa og spesielt julen har vaert tung. Men jeg tror det er viktig aa gjoere det litt hyggelig for seg selv selv om man ikke orker aa feire sammen med horder av mennesker. en god bok, en god flaske hvitvin, og et langt varmt bad reddet kvelden min :) Haaper du kom deg igjennom den du ogsaa, naa er det ihvertfall et helt aar til neste jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. er desverre syk så kan ikke feire så mye, men det nye året er her snart uansett:)

Godt nyttår! Håper du får ønsker oppfylt og nye energi i 2005.

*klem fra

Hups...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vaert daarlig en stund naa og spesielt julen har vaert tung. Men jeg tror det er viktig aa gjoere det litt hyggelig for seg selv selv om man ikke orker aa feire sammen med horder av mennesker. en god bok, en god flaske hvitvin, og et langt varmt bad reddet kvelden min :) Haaper du kom deg igjennom den du ogsaa, naa er det ihvertfall et helt aar til neste jul.

Godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...