Gå til innhold

Liste over savnede

Anbefalte innlegg

Gjest offentliggjør
Skrevet

Jeg har problemer med å skjønne hvorfor de ikke kan offentliggjøre listen over savnede personer. Det kan jo hende de bruker mye ressurser på å lete etter personer som ikke vet at de er savnet i det hele tatt.

Hvis de tar forbehold om at det kan være feil på listen ser jeg ikke noe problemer med det. Nå synes jeg det blir for mye ullent snakk, folk har da krav på skikkelige svar?

Noen som har link til den finske listen?

Skrevet

Jeg er helt enig. VG og Dagbladet legger jo ut lister, men der står det jo bare noen få.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Helt enig! Det er jo liste over savnede, ikke over 'antatt døde'. Kan ikke gjøre noe å legge ut den. Hva har de begrunnet det med forresten, at de hemmeligholder den?

Skrevet

Jeg er helt enig. VG og Dagbladet legger jo ut lister, men der står det jo bare noen få.

Listene på dagbladet / VG er det de pårørende selv som har lagt ut.

Ikke myndighetene....

Jeg fatter heller ikke hvorfor de ikke offentliggjør lista.

Står man oppført der og lever i beste velgåendede er det jo bare å si fra og bli strøket raskt....

Skrevet

Det er for å skåne de pårørende, som kanskje ikke ønsker å offentliggjøre at de savner et familiemedlem, med all oppmerksomhet som det medfører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...