Gå til innhold

Da skriver vi 2005!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grått nytt hår til deg også, Gyda!

Oj, oooops, nei det var visst MEG, det...

Godt nytt år! ;-)

Skrevet

Grått nytt hår til deg også, Gyda!

Oj, oooops, nei det var visst MEG, det...

Godt nytt år! ;-)

Det dukkar nok opp eitt og anna grått her også, men frisøren er rasande flink til å skjule dei for meg.

:o)

Gjest Dame55
Skrevet

Takk, godt nytt år til deg også, og alle andre herinne.

Skrevet

Det dukkar nok opp eitt og anna grått her også, men frisøren er rasande flink til å skjule dei for meg.

:o)

Noen her er også «rasande flinke» til å blafre med tastaturet uten å signere søppelet sitt, har du lagt merke til det?

Gjest tjohooo
Skrevet

Godt nyttår alle sammen.

Men å skrive 2005 blir det verre med... ihvretfall frem til i mars engang, da pleier det å gå greit.

Skrevet

Noen her er også «rasande flinke» til å blafre med tastaturet uten å signere søppelet sitt, har du lagt merke til det?

Hm. Den skjønte jeg ikke. Var det noe som var mynta på meg?

Skrevet

Hm. Den skjønte jeg ikke. Var det noe som var mynta på meg?

You tell me...

Skrevet

You tell me...

Mener du at jeg har lagt ut søppel? Da må du i tilfelle fortelle meg hva du definerer som søppel.

Mener du at jeg ikke har signert noe? Da tar du i tilfelle fullstendig feil!

Nå er jeg veldig i tvil om hva du sikter til, Mr Kahn, (og det er faktisk veldig frustrerende) - og da mener jeg at jeg har krav på å vite hva det er.

Skrevet

Mener du at jeg har lagt ut søppel? Da må du i tilfelle fortelle meg hva du definerer som søppel.

Mener du at jeg ikke har signert noe? Da tar du i tilfelle fullstendig feil!

Nå er jeg veldig i tvil om hva du sikter til, Mr Kahn, (og det er faktisk veldig frustrerende) - og da mener jeg at jeg har krav på å vite hva det er.

Nah, dra nå ikke på deg migrene. Så lenge du ikke har gjort noe galt, så er det vel heller ingen grunn til å lyse av dårlig samvittighet?

Disse anonyme slengbemerkningene går da heller ikke sååååå mye inn på meg at jeg gidder å lage noe oppvaskmøte om det.

På den annen side, webmaster har jo intervenert tråder og hengt ut noen for å ha skrevet støtteinnlegg til seg selv, hvorfor kunne de ikke like godt avsløre de som skjuler nickene sine for å slenge drit?

Kanskje det ville få feigingene til å tenke seg om både en og to ganger før de poster søpla si.

Skrevet

Nah, dra nå ikke på deg migrene. Så lenge du ikke har gjort noe galt, så er det vel heller ingen grunn til å lyse av dårlig samvittighet?

Disse anonyme slengbemerkningene går da heller ikke sååååå mye inn på meg at jeg gidder å lage noe oppvaskmøte om det.

På den annen side, webmaster har jo intervenert tråder og hengt ut noen for å ha skrevet støtteinnlegg til seg selv, hvorfor kunne de ikke like godt avsløre de som skjuler nickene sine for å slenge drit?

Kanskje det ville få feigingene til å tenke seg om både en og to ganger før de poster søpla si.

Hva er det du tuller med nå da? - Gyda har vel ikke gjort noe galt?

Skrevet

Du svarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt om hva du mener jeg har gjort, og jeg har absolutt helt ren samvittighet.

Det har aldri skjedd i løpet av de snart sju åra jeg har vært på dol at jeg har slengt dritt til noen, og jeg bruker heller aldri andre nick enn Gyda. Slike antydninger og bemerkninger som du helt uten grunn kommer med, er faktisk veldig sårende.

Skulle ønske du kunne tenke deg litt mer om før du skriver slik.

Hilsen

Skrevet

Hva er det du tuller med nå da? - Gyda har vel ikke gjort noe galt?

Ingen har vel fått mer drit slengt i trynet av anonyme knehøner enn jeg i de årene jeg har frekventert dette forumet. Hvis ikke noen føler seg truffet, så er det vel heller ingen grunn til å sutre?

Det virker noe angstbitersk å gå i skyttergraven for noe som de mener andre har gjort seg skyldig i.

Skrevet

Du svarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt om hva du mener jeg har gjort, og jeg har absolutt helt ren samvittighet.

Det har aldri skjedd i løpet av de snart sju åra jeg har vært på dol at jeg har slengt dritt til noen, og jeg bruker heller aldri andre nick enn Gyda. Slike antydninger og bemerkninger som du helt uten grunn kommer med, er faktisk veldig sårende.

Skulle ønske du kunne tenke deg litt mer om før du skriver slik.

Hilsen

«-...og jeg har absolutt helt ren samvittighet.-»

Hva er'e du maser om da? Se heller bort fra hele greia, et kalkun og se gla' ut. Er man uskyldig, så er det ingen grunn til å reise bust.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...