Gå til innhold

Da skriver vi 2005!

Anbefalte innlegg

Gjest Big Mac
Skrevet

«-...og jeg har absolutt helt ren samvittighet.-»

Hva er'e du maser om da? Se heller bort fra hele greia, et kalkun og se gla' ut. Er man uskyldig, så er det ingen grunn til å reise bust.

Vis nå litt folkeskikk da mann!

Skrevet

Ingen har vel fått mer drit slengt i trynet av anonyme knehøner enn jeg i de årene jeg har frekventert dette forumet. Hvis ikke noen føler seg truffet, så er det vel heller ingen grunn til å sutre?

Det virker noe angstbitersk å gå i skyttergraven for noe som de mener andre har gjort seg skyldig i.

Det er vel, strengt tatt, ingen som har kastet mer dritt mot uskyldige enn deg heller.

Martyrglorien kler deg heller dårlig.

Gjest Big Mac
Skrevet

Excuse me?

Tar du feil, er du vel mann nok til å be om unnskyldning? Istedet for å fisle det bort som en annen fjortis?

Skrevet

Tar du feil, er du vel mann nok til å be om unnskyldning? Istedet for å fisle det bort som en annen fjortis?

Jeg har da ingenting å be deg om unnskyldning for?

Skrevet

Ingen har vel fått mer drit slengt i trynet av anonyme knehøner enn jeg i de årene jeg har frekventert dette forumet. Hvis ikke noen føler seg truffet, så er det vel heller ingen grunn til å sutre?

Det virker noe angstbitersk å gå i skyttergraven for noe som de mener andre har gjort seg skyldig i.

Snodig krangel dette.

Gjest Big Mac
Skrevet

Jeg har da ingenting å be deg om unnskyldning for?

Det er riktig.

Skrevet

Hm....det meste av denne tråden kanskje.

Storm i et vannglass.

Skrevet

Storm i et vannglass.

If you say so. Skal ikke krangle jeg.

Skrevet

If you say so. Skal ikke krangle jeg.

Ikke jeg heller. =^)

Skrevet

Godt nytt år til alle - både DOLere og de som ikke innrømmer å være dolere, men allikevel leser dette ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...