Gjest Frino Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Jepp. For 56 minutter siden stumpet jeg røyken - 5 sekunder inn i det nye året. Jeg er helt sikker på at dette skal gå bra jeg!! 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vet hvordan det føles; litt oppstemt og litt spent? tror du har forberedt deg bra. Kl. er snart 02. ingen røyk ennå? Tenk på alle de positive sidene ved å bli ikke-røyker! 0 Siter
Gjest Frino Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Vet hvordan det føles; litt oppstemt og litt spent? tror du har forberedt deg bra. Kl. er snart 02. ingen røyk ennå? Tenk på alle de positive sidene ved å bli ikke-røyker! Har ikke røykt. Men akkurat nå kommer tankene om at det kanskje er bedre å slutte i morgen....jeg skal bare røyke litt til, og så skal jeg slutte. Dette har jeg tenkt mange ganger før også. JEg har prøvd det, og det fungerer ikke. Jeg har lest boka Ikke-røyker og vet hvordan jeg skal tenke. Det er bare så vanskelig å gjøre det i praksis noen ganger. Men jeg gir meg ikke. 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Har ikke røykt. Men akkurat nå kommer tankene om at det kanskje er bedre å slutte i morgen....jeg skal bare røyke litt til, og så skal jeg slutte. Dette har jeg tenkt mange ganger før også. JEg har prøvd det, og det fungerer ikke. Jeg har lest boka Ikke-røyker og vet hvordan jeg skal tenke. Det er bare så vanskelig å gjøre det i praksis noen ganger. Men jeg gir meg ikke. Flott! stå på, for hver time som går blir du mer og mer stolt av deg selv. Men det er tøft, kroppen prøver stadig å lure på deg noen undskyldninger for å utsette det. Jeg drakk iskaldt vann i bøttevis de første dagene og gikk lange turer. Setteren i huset ble nesten lei... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.