Gå til innhold

alene nyttårsaften


Gjest ensom2

Anbefalte innlegg

Gjest ensom2

Sitter alene på nyttårsaften. Det sier vel sitt...

Fått noen sms og sånt, men likevel.

Jeg er bare 18 og burde jo festet eller noe i den duren. Men siden jeg isolerer meg så har det blitt sånn her...

Selvmordstankene er sterke, men jeg skal ikke gjøre noe nå altså. Har en avtale i morgen jeg skal holde.

Men denne tomheten og ensomheten gjør det bare så vanskelig i det hele tatt å prøve tenke på nok et nytt år...

Tenker på de som er rammet av flomkatastrofen. Fælt å tenke på.

Hvorfor kan jeg ikke være glad jeg har et liv? Men nei..jeg vil bare dø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hva jeg skal si.. vil jo ikke akkurat si happy new year... tror ikke det er det du vil høre, men jeg ønsker deg allikevel alt godt.

håper du finner litt styrke dette året som kommer.

trist at du må være aleine i kveld, men kanskje pittelitt godt å slappe afv og slippe mas?!?

klem, om du vil ha, fra reana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at vi er flere som er alene...Jeg gorde noe som jeg nok ikke burde gjort i natt jeg...Drakk meg sørpe full og gikk meg en tur i kulden...tankene tok overhånd...Er nødt til å finne noen å snakke med i morgen eller så går det ikke lenger...

Ønsker deg alt godt i det nye året ensom2!Du må ta vare på deg selv.Det fins ingen andre som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at vi er flere som er alene...Jeg gorde noe som jeg nok ikke burde gjort i natt jeg...Drakk meg sørpe full og gikk meg en tur i kulden...tankene tok overhånd...Er nødt til å finne noen å snakke med i morgen eller så går det ikke lenger...

Ønsker deg alt godt i det nye året ensom2!Du må ta vare på deg selv.Det fins ingen andre som deg!

Jeg haaper du har oppsoekt hjelp Kathla.

-Gode tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jul og nyttaar er som regel vanskelig for de som har det tungt fra foer. Jeg haaper du kom deg igjennom denne kvelden og at du faar et bedre aar i aar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaper du har oppsoekt hjelp Kathla.

-Gode tanker

Må nok bare vente til jeg har time hos behandlern min på Tirsdag...han har ferie til da å jeg har ikke lyst til å prate med noen av de andre der.Har ingen andre å prat me heller nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok bare vente til jeg har time hos behandlern min på Tirsdag...han har ferie til da å jeg har ikke lyst til å prate med noen av de andre der.Har ingen andre å prat me heller nu...

http://www.kirkens-sos.no/

http://www.mentalhelse.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=4335

forsoek aa skrive ned hva og hvorfor har det saa tungt akkurat naa, og om du klarer saa ta det med til din behandler til tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom2

jul og nyttaar er som regel vanskelig for de som har det tungt fra foer. Jeg haaper du kom deg igjennom denne kvelden og at du faar et bedre aar i aar.

Kom meg gjennom kvelden, men bare det å vite i ettertid at jeg var alene er vondt å tenke på. Skammer meg sånn.

Hva skal man si hvis folk spør for ekempel? At jeg ikke har noe liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg gjennom kvelden, men bare det å vite i ettertid at jeg var alene er vondt å tenke på. Skammer meg sånn.

Hva skal man si hvis folk spør for ekempel? At jeg ikke har noe liv...

Du har da et liv selv om du var alene i gaar kveld, det vet du nok godt selv ogsaa. For mange er dette en tung tid, men som sagt, naa er den over.. og det er et helt aar til neste gang. Og mandag er det hverdag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom2

Du har da et liv selv om du var alene i gaar kveld, det vet du nok godt selv ogsaa. For mange er dette en tung tid, men som sagt, naa er den over.. og det er et helt aar til neste gang. Og mandag er det hverdag igjen :)

Ikke noe særlig til liv...De fleste feirer med sine venner eller familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kirkens-sos.no/

http://www.mentalhelse.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=4335

forsoek aa skrive ned hva og hvorfor har det saa tungt akkurat naa, og om du klarer saa ta det med til din behandler til tirsdag

Takk skal du ha.Skal forsøke å skrive ned noen ord å ta med meg på Tirsdag...hvist jeg klarer å skrive det ned...har fått beskjed av behandleren min før å skrive ned tankene mine,men har ikke klart det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig til liv...De fleste feirer med sine venner eller familie...

det er nok flere enn du tror. jeg har det omtrent som deg jeg også. jeg har nesten ingen venner å feire nyttårssaften med, eller gjøre noe i det hele tatt med, men jeg feira sammen med familien min da, og det var greit nok egentlig. er utrolig glad jeg har søsken å fine på ting sammen med, hadde det ikke vært for de hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjort.... jeg skrev et innlegg om nyttårsaften litt tidligere jeg også. jeg har ikke så mye fornuftig å si, men jeg ønsker deg lykke til videre i livet, og håper at det går bedre for deg snart. jeg vet ikke med deg, men jeg syns ihvertfall det hjelper litt å tenke at jeg ikke er den eneste som har det sånn, selv om jeg ikke unner noen andre å ha det så ensomt som jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen spør sier du ganske enkelt at du ar alene på nyttårsaften. Hva er så galt med det? Jeg har vært alene mange ganger på nyttårsaften, også fordi jeg isolerte meg mye og ikke ble bedt noen steder, men jeg synes det var helt greit.Er da mange som velger å ikke gjøre noe stort ut av nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...