amber sun Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Her var det liten trafikk på morgenkvisten idag. Ingen som har stått opp ennå? 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Joda, har vært oppe lenge *S* he he Fint å se deg her, forresten 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år, og lykke til med morgenbadet! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år, og lykke til med morgenbadet! Nja, badet, ja...muligens det blir skøyter isteden. Tror jeg. Den badeideen var et slags resultat av et øyeblikks innfall og overmot - vet ikke helt hvor det ble av overmotet idag...hm.. Ihvertfall, godt nyttår tilbake 0 Siter
Mamta Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Joda, har vært oppe mange timer alt, jeg. Hatt en litt travel morgen... 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Joda, har vært oppe mange timer alt, jeg. Hatt en litt travel morgen... Travelt, altså? Kan ikke si jeg har hatt det travelt, men jeg ble vekket klokka syv... Har rukket over frokost, Julemorgen med 5åringen og litt internett hittil. Godt nyttår:) 0 Siter
Mamta Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Travelt, altså? Kan ikke si jeg har hatt det travelt, men jeg ble vekket klokka syv... Har rukket over frokost, Julemorgen med 5åringen og litt internett hittil. Godt nyttår:) Takk det samme! (Les innlegget mitt på adopsjon, så skjønner du nok..) 0 Siter
amber sun Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Takk det samme! (Les innlegget mitt på adopsjon, så skjønner du nok..) Puuh...skjønner hehe, heldigvis har vi ikke hatt så mye kreativitet her i heimen, ennå. Men nå skal jeg fylle badekaret, så snuppa kan bade. Pleier å være populært, det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.