Gå til innhold

FU: hva gjør dere første nyttårsdag?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigpetrine
Skrevet

Hva gjør dolere første januar 2005?

Skrevet

I dag blir det en lett blanding av total avslapning (sovet nesten til nå for eksempel) og nødvendig rydding og vasking.

Ja - og så DOLing da - men det hører under første punkt her ;)

Skrevet

...sender ungen på kino og slapper helt av selv....:-)

Skrevet

Slapper av.

Rydder litt.

Har vært på skøytebanen. :)

Skrevet

Vært hos mamma fra i går, så spist lunsj sammen med dem.. Nå er jeg hjemme og sitter i pysjen,.. skal snart sette på en film og innta slafern stillinga på sofaen med pleddet.. : )

Vasker litt klær og da..

Skrevet

Har ikke rukket å tenke så mye på det, stod opp 15.00 og har bare satt på en klesvask og spist en klementin.

Det lå en middagsinvitasjon på mobilen, så jeg skal vel hjem til mamma en tur. I kveld blir det en eller annen dårlig film på tv, eller rett og slett bare surfing og chatting.

Skrevet

Ungene våkna ikke før klokka 09.30 og det må være ny rekord ;o)

Vi har gått tur og ellers slappet av. De to eldste på fire og syv er i et voldsomt ertehumør idag (trøtte etter i natt...), så tida går også med til fredsmegling...

Minsta på syv mnd er bare blid og glad :o)

Gjest Lei av jula
Skrevet

Ser nyttårskonsert. Går tur. Kjøper VG. Skal spise rester fra i går til middag. Rydder vekk julepynten OG juletreet. Sender og får SMS med nyttårsønsker, og tar noen telefoner til eldre i familien.

Godt at hverdagen kommer nå!

Mary Poppins
Skrevet

Ser nyttårskonsert. Går tur. Kjøper VG. Skal spise rester fra i går til middag. Rydder vekk julepynten OG juletreet. Sender og får SMS med nyttårsønsker, og tar noen telefoner til eldre i familien.

Godt at hverdagen kommer nå!

Kommer VG ut idag?

Skrevet

Kommer VG ut idag?

Ja, ble det ikke en løsning på det til slutt, slik at de skulle få gi ut avis?

Skrevet

Rydder litt etter i går, vasker og støvsuger, vasker tøy er ute og leker med poden. Spiser restemiddag og har alt betgynt å grue meg til mandag. Julepynten og treet går nok føyken på tirsdag eller onsdag.

Mary Poppins
Skrevet

Ja, ble det ikke en løsning på det til slutt, slik at de skulle få gi ut avis?

det har jeg ikke fått med meg, men da kjører jeg ut å kjøper aviser nå jeg :)

Skrevet

Kjeder vettet av meg. Er alene men orker ikke aa gaa ut for aa vaere sosial; kjaeresten (som jeg selvfoelgelig savner noe helt forferdelig) bor i et annet land. Skikkelig, skikkelig kjipt.

Skrevet

niroeyker, drikker vin og espresso, doler, loeser kryssord i daily mail, nynner til astrud gilberto, spiser hvit sjokolade, viner litt til.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

niroeyker, drikker vin og espresso, doler, loeser kryssord i daily mail, nynner til astrud gilberto, spiser hvit sjokolade, viner litt til.

Fy-f, jeg tror det nye året skal få være vinfritt.

Skrevet

Spiste julemiddag (ikke rester) tidlig. Nå har vi nettopp spist ost og kjeks.

Senere i kveld,blir det potetgull,dip og godt drikke.

En riktig kosedag uten vask av klær og hus for det tar vi andre dager.

Skrevet

Fy-f, jeg tror det nye året skal få være vinfritt.

fy deg!! vin forebygger hjerte/kar sykdommer, alzheimers og mye annet jeg ikke kommer paa!!

:)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

fy deg!! vin forebygger hjerte/kar sykdommer, alzheimers og mye annet jeg ikke kommer paa!!

:)

Er det grunnen til at jeg har hjertebank, hodepine og er kvalm?

Hvorfor må man lide for å leve sunt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...