Gå til innhold

FU: hva gjør dere første nyttårsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det grunnen til at jeg har hjertebank, hodepine og er kvalm?

Hvorfor må man lide for å leve sunt?

*humrer* :)

Skrevet

Sto opp i 11-tida og ordnet en bedre frokost, masse godt pålegg igjen enda da det ikke har vært så stor matlyst i dette huset di siste dager.

Har vasket en del klær, da forrige uke gikk med til å vaske opp sengetøy og gulv stort sett hver dag.

Her har vi hatt omgangssyke i julen:o(

Ble imidlertid friske til 5. juledag og da dro vi to voksne på fest sånn at vi ikke var friske 6. juledag heller;o)

Ellers så har vi spist ribbe til middag, barna har vært mye ute og nå slapper vi alle av foran tv eller pc.

Skrevet

Sov til 13.15

Rydda og vaska huset

Spiste pizza

La unga

Slapper av på sofaen med laptopen og Leif Ove Andsnes på tv.

Chance1365380587
Skrevet

Jeg var på jobb kl 6 i dag jeg!!!!! Jobba i ni timer. Synes skikkelig synd på meg sjøl. Skal på igjen kl 6 i morgen tidlig også. Godt nytt år!

Klem

Gjest humperdink
Skrevet

Fiser stygt etter all den kålrabistappa jeg spiste i går.;(

Skrevet

Vi inviterte på skikkelig god frokost. Hadde kaffe besøk og deretter kledde gubben og ungene på seg og gikk ut i drittværet. Ungene holder på ¨å sprekke av energi, og ute er det bare sorgen...på tv også for den saks skyld.!!

I kveld dro vi på besøk og kom ikke hjem før etter 9.. da var minsten på 1,5 år rimelig trøtt og lei... så nå sitter jeg her og skal ete chips og drikke cola!!

Skrevet

Vi hadde besøk av venner i går, og de overnattet, så i dag har vi slappet av sammen med dem.

Guttungen fikk omsider gjester å leke med, og vi voksne har lest aviser og blader, spist opptil flere frokoster, slappet av og sett på TV.

I kveld har jeg halvsovet i TV-stolen med Band of brothers surrende på skjermen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har mildt sagt vært fysen i legemet i dag, men klarte en tur på kino.

På kino, på kino, nanananannana, på kino, på kino, trallalalala.

Skrevet

Spist frokost sammen med familien, spist middag sammen med familien. Rester fra i går, samt noe nytt.

Så har jeg leid film, men den har jeg ikke sett enda. Vet ikke om jeg gidder før i morgen, for det begynner å bli noe sent, og det var min datter som valgte den, så vi kan kanskje heller se den sammen i morgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...