Gjest merkelig greie Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/01/01/419015.html Jeg har ikke hørt om noen fra min kommune. Jeg jobber på kommunens legesenter og synes det er merkelig at jeg ikke har hørt om noen herfra. Bløffer han?? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det kan være mange måter å være berørt på. En mor og far kan ha mistet sin datter og barnebarn som bor i en helt annen kommune enn de selv. 0 Siter
Gjest merkelig greie Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det kan være mange måter å være berørt på. En mor og far kan ha mistet sin datter og barnebarn som bor i en helt annen kommune enn de selv. Og den oversikten sitter denne mannen med? Yeah.. 0 Siter
poke Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Og den oversikten sitter denne mannen med? Yeah.. Vi er jo alle berørt på den ene eller andre måten. Så derfor er jo selvfølgelig alle kommuner også berørt av dette! 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Som alle andre som uttaler seg i slike situasjoner,s å blir han vel litt revet med når han først har ordet. På den annen side, så vår vel ikke dere info om alle døde i kommunen vel? Kjenner vel ikke systemet, men jeg har aldri vært i kontakt med det kommunale helsesenter, og jeg har begravd mange for å sid et slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.